کد خبر: 518678
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۱:۱۲:۰۰
| |

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با نمایندگان اهل سنت نشست برگزار کرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره تعامل خوب دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت، گفت: نمایندگان اهل سنت در سفرهای استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاههای خود را بیان خواهند کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با نمایندگان اهل سنت نشست برگزار کرد
کد خبر: 518678
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ ۲۱:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشست با نمایندگان اهل تسنن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا توجه خاصی به خواهران و برادران اهل سنت داشته است و در مجلس شواری اسلامی هم 10 نفر از نمایندگان اهل سنت حضور دارند که بنای ما بر این بوده در تعامل با آنها باشیم. دیدگاهها، نظرات و پیشنهاداتی که دارند برای اینکه شرایط کشور بهتر شود همراه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش فارس،حسینی خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه نمایندگان مسائل مربوط به استان خود و توقع و انتظاراتی که از دولت سیزدهم دارند را بیان کردند. همچنین در سفرهای استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاههای خود را بیان خواهند کرد. از این جهت تعامل خوبی وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم در آینده گامهای موثرتری در استانهای مرزی مخصوصا اهل سنت هستند برداریم البته در برخی مناطق شیعیان هم از محرومیت رنج می برند و باید اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اهل سنت و همه مردم کشور صورت بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها