کد خبر: 518837
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۰۸:۱۳:۳۹
| |

دولت تمام تلاش خود را برای آبادانی کشت و صنعت مغان به کار می‌بندد

رئیس جمهور گفت: در حال حاضر کشت و صنعت مغان در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه وجود ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای توسعه آن انجام خواهد داد.

دولت تمام تلاش خود را برای آبادانی کشت و صنعت مغان به کار می‌بندد
کد خبر: 518837
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۰۸:۱۳:۳۹

اعتمادآنلاین| سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بازدید از شرکت کشت و صنعت مغان اظهار کرد: کشت و صنعت و دامپروری مغان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا جایی‌که امکانات ایجاب کند باید نسبت به توسعه اشتغال تلاش شود.

وی افزود: در حال حاضر این شرکت در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه این شرکت وجود ندارد و باید تمام تلاش خود را در راستای استفاده از این ظرفیت انجام دهیم.

رئیس جمهور بیان کرد: با وجود چنین مجموعه عظیمی بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد و طرح توسعه‌ای این شرکت باید توسط استاندار اردبیل پیگیری شده و در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد تا شاهد توسعه و رونق تولید و افزایش اشتغال در این مجموعه باشیم.

کشت و صنعت مغان ظرفیت ملی است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک ظرفیت ملی است و نیازمند برنامه‌ریزی و نگاه ملی بوده و در مباحث توسعه‌ای آن نیز باید برنامه‌های ملی برای این شرکت در نظر گرفته شود.

وی گفت: باید با تدوین یک برنامه در سطح ملی برای کشت و صنعت و دامپروری مغان، این مجموعه به عنوان یک الگوی کشاورزی مدرن در منطقه و سطح کشور شناخته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها