گلایه سرمربی تیم ملی از میزبانی تاجیکستان/ مهدوی‌کیا: کاش بازی‌های‌مان در روزهای فیفا باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: شرایط در تاجیکستان ایده‌آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم.

گلایه سرمربی تیم ملی از میزبانی تاجیکستان/ مهدوی‌کیا: کاش بازی‌های‌مان در روزهای فیفا باشد
کد خبر: 518905
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۳:۱۴:۰۳

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال زیر 23 کشورمان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا، تهران را به مقصد دوشنبه ترک کرد. تیم ملی زیر 23 سال ایران در گروه B با تیم های نپال، تاجیکستان و لبنان همگروه است و این رقابت‌ها از 3 تا 9 آبان ماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود در خصوص تعاملش با باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: سعی کردیم تعامل خوبی با باشگا‌ه‌ها داشته باشیم. با توجه به اینکه در شروع لیگ برتر هستیم مشکلاتی وجود داشت. با این حال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که هم به تیم ملی کمک شود و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مسابقات ما در روزهای فیفا برگزار شود و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط بهتر خواهد بود. ما از هر بازی و تورنمنت باید برای پیشرفت استفاده کنیم تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان عنوان کرد: شرایط در تاجیکستان ایده‌آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. حریفان ما سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه داشتند. در این بین تاجیکستان شاید جدی‌ترین حریف‌مان باشد که البته قابل احترام هم هست. این تیم چند بار ما را شکست داده و در جام جهانی هم حضور داشته است، اما با این حال ما با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر می‌شویم. هرچند زمان کمی در اختیار داشتیم، اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها