کد خبر: 518940
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۶:۰۰
| |

در این 40 سال برخی از آقازاده‌‌ها خون مردم را در شیشه کرده‌اند

برخی از آقازاده‌ و یقه سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از آقازاده‌ها 40 سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

در این 40 سال برخی از آقازاده‌‌ها خون مردم را در شیشه کرده‌اند
کد خبر: 518940
|
۱۴۰۰/۰۷/۳۰ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فلاحتی با اشاره به انتظارات قوه قضاییه از مردم در خصوص محاکمه با عاملین وضع وجود در کشور افزود: عدم وجود خط قرمز در محاکمه خائنان یکی از مطالبات مهم مردم از قوه قضاییه است زیرا برخی از آقازاده‌ و یقه‌سفیدها برای خود حاشیه امن ایجاد کرده‌اند زیرا برخی از آقازاده‌ها 40 سال خون مردم را در شیشه کرده و کشور را به این روز انداختند.

به گزارش فارس، وی انتصاب مدیران به دلیل نسبت فامیلی را یک آفت در جامعه دانست و گفت: مدیران بالادست باید مسؤولان میانی خود را بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب کنند ولی بعضاً در برخی مواقع شاهدیم که مدیران به‌محض روی کار آمدن پسرخاله، پسرعمه و اقوام خود را صاحب‌منصب می‌کنند که جای تأسف دارد.

امام‌جمعه رشت، با تأکید بر لزوم توجه به حفظ حقوق بیت‌المال در جامعه افزود: حمایت و کمک به دوستان و اقوام در قرآن و احادیث مختلف سفارش شده است ولی این کمک نباید از حقوق بیت‌المال انجام شود لذا مدیران باید به این امر توجه جدی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها