کد خبر: 519041
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۲:۵۵:۲۵
| |

پیشنهاد تل‌آویو به پاریس:

جاسوسی از تلفن‌های همراه فرانسوی‌ها در آینده ممنوع می‌شود

ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد، به تازگی در پاریس دیداری بین مسؤولان عالی رتبه اسرائیلی و فرانسوی با هدف تلاش برای آرام‌سازی تنش‌های به وجود آمده از اطلاعات برنامه جاسوس افزار "پگاسوس" انجام گرفت.

جاسوسی از تلفن‌های همراه فرانسوی‌ها در آینده ممنوع می‌شود
کد خبر: 519041
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۲:۵۵:۲۵

اعتمادآنلاین| کاخ الیزه اعلام کرد، رایزنی راهبردی مفید و سودمندی بین امانوئل بون، مشاور امنیت ملی فرانسه و ایال حولاتا، مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی انجام شد و دو طرف اطلاعات ارائه شده توسط سایت "آکسیوس" را تایید کردند.

امانوئل بون، مشاور دیپلماتیک و یکی از نزدیکان امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه است.

به گزرش ایسنا، الیزه همچنین اعلام کرد: ما در خصوص پرونده شرکت "ان اس او" ضمانت‌هایی می‌خواهیم و با اسرائیلی‌ها در خصوص این موضوع تلاش و فعالیت می‌کنیم.

آکسیوس همچنین گزارش داد، حولاتا پیشنهاد کرده که شرکت "ان اس او" در مذاکراتش با ارباب رجوع‌های احتمالی در آینده، تلفن‌های همراه فرانسوی را همانند تلفن‌های همراه آمریکایی و انگلیسی غبرقابل جاسوسی طبقه‌بندی کند.

پیشنهاد اسرائیل شامل تعهد ممنوعیت هک تلفن‌های همراه فرانسوی در هر قرارداد برنامه‌ جاسوسی آتی بین شرکت اسرائیلی و دولت سوم می‌شود.

همچنین ممنوعیتی مشابهی در هک تلفن‌های همراه آمریکا و انگلیس وجود دارد. از بین کشورهایی که در لیست گزارش مزدوران ان اس او هستند، مجارستان، هند، مکزیک، مراکش و عربستان هستند.

این منابع توضیح دادند، این مذاکرات بین اسرائیل و فرانسه همچنان در جریان است؛ اما مسؤولان اسرائیلی امیدوارند به زودی به راه حل نهایی در این باره برسند.

سایت "آکسیوس" گزارش داد، حولاتا با هدف ارائه پیشنهاداتی در خصوص تلاش برای آرام سازی تنش‌ها بین تل‌آویو و پاریس به فرانسه سفر کرده است.

هیچ واکنشی از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شرکت "ان اس او" در خصوص دیدار حولاتا و امانوئل بون صادر نشده است.

پگاسوس پس از دانلود در تلفن همراه، امکان جاسوسی از کاربر خود را با مشاهده پیام‌ها، داده‌ها، عکس‌ها، مخاطبین و فعال کردن میکروفون و دوربین از راه دور فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها