کد خبر: 519077
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۰
| |

علی عسگری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام:

گوشت گرم در حرم عبدالعظیم حسنی تقسیم شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از توزیع 500 هزار بسته گوشت گرم میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

گوشت گرم در حرم عبدالعظیم حسنی تقسیم شد
کد خبر: 519077
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۱ ۱۶:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز طی مراسمی در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی، مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان با توزیع 500 هزار بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آغاز شد.

به گزارش مهر،علی عسگری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار داشت: امروز هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان اجرا و500 هزار بسته گوشت قرمز تقدیم گروه‌های هدف می‌شود. پیش از این در مراحل قبلی 7 میلیون بسته معیشتی توزیع شده است که این بسته‌ها شامل برنج، روغن و حبوبات بوده است.

وی افزود: در رزمایش همدلی و احسان، گروه‌های هدف، اقشار آسیب‌دیده از کرونا هستند و در این دوره، گروه‌های جهادی منابع پروتئینی را در مناطق محروم میان کودکان، زنان باردار و افراد نیازمند مصرفِ پروتئین، بر اساس نیاز و به شکل هدفمند توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این مرحله به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بسته‌های پروتئینی شامل گوشت گوسفندی گرم در همه استان‌های محروم و مناطق حاشیه‌ای استان‌های برخوردار، توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این‌که توزیع بسته‌های معیشتی برای گروه‌های آسیب پذیر تا پایان کرونا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان تا یک‌ماه دیگر ادامه دارد و سپس مرحله بعدی در قالب توزیع سایر بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات و … ادامه می‌یابد.

وی افتتاح مدرسه، اهدای ویلچر به معلولان، ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج‌های نابارور و … طی هفته‌های آینده را از برنامه‌های بنیاد برکت و بنیاد 15 خرداد برشمرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها