کد خبر: 519163
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۱:۴۱:۱۵
| |

پشت پرده پاک شدن استوری پرحاشیه بازیکنان پرسپولیس چیست؟

با فشار سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس، استوری حمایتی برخی از بازیکنان برای معاون پیشین باشگاه جمع‌آوری شد.

پشت پرده پاک شدن استوری پرحاشیه بازیکنان پرسپولیس چیست؟
کد خبر: 519163
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ۱۱:۴۱:۱۵

اعتمادآنلاین| پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشورمان چند بازیکن پرسپولیس به صورت هماهنگ استوری‌های حمایتی از ابراهیم شکوری منتشر کردند که بسیار سوال برانگیز بود؛ آنهم در شرایطی که چند روزی بود که بحث بازگشت شکوری به پرسپولیس به عنوان مدیرعامل مطرح شده بود.

به گزارش میدان، البته این استوری‌ها یکی دو ساعت بیشتر دوام نداشت و در نهایت پاک شد اما اینکه چرا این استوری‌ها پاک شد بسیار عجیب بود.

ماجرا از این قرار است که ظاهرا پس از بازی چند نفر از بازیکنان که از قبل با شکوری ارتباط داشتند بعد از تماس شکوری با آنها، برای او استوری حمایتی می‌گذارند.

بعد از این اتفاق، مجید صدری با تماسی که با کادر فنی پرسپولیس می‌گیرد از سرمربی پرسپولیس می‌خواهد به بازیکنان بگوید تا هر چه سریعتر این استوری‌ها پاک شوند.

ظاهرا صدری به شدت روی گل‌محمدی سر این قضیه فشار می‌گذارد و گل‌محمدی از بازیکنان می‌خواهد تا استوری‌ها را پاک کنند و کادرفنی هم شکوری را آنفالو می‌کنند.

در همین خصوص شنیده می‌شود صدری در تماسی که با شکوری داشته اعلام کرده این حرکتش باعث ایجاد حاشیه و فشار روی او می‌شود و نباید چنین کاری انجام می‌داده!

شکوری در جواب گلایه‌های صدری می‌گوید که قصد حاشیه‌سازی نداشته و او از بازیکنان نخواسته که برایش استوری بگذارند. به این ترتیب پس از پیروزی شیرین پرسپولیس مقابل فولاد حاشیه‌ای عجیب درست شد که در نهایت خیلی سریع جمع شد اما احتمالا ترکش‌هایی در روزهای آینده خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها