کد خبر: 519264
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۲:۰۰
| |

آینده ارز دیجیتال ترون چگونه است؟

این روزها اگر کمی درباره بازار ارزهای دیجیتال شنیده‌باشید، حتماً دوست دارید سرمایه‌گذاری در این بازار را امتحان کنید. واقعیت این است که این بازار و فناوری‌هایی که در کنار آنها به زندگی انسان‌ها معرفی شده‌اند، بسیار جالب هستند.

آینده ارز دیجیتال ترون چگونه است؟
کد خبر: 519264
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۰۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| این روزها اگر کمی درباره بازار ارزهای دیجیتال شنیده‌باشید، حتماً دوست دارید سرمایه‌گذاری در این بازار را امتحان کنید. واقعیت این است که این بازار و فناوری‌هایی که در کنار آنها به زندگی انسان‌ها معرفی شده‌اند، بسیار جالب هستند. می‌تواند نجات‌بخش مردم جهان شود و دنیای مالی برابرتری را برای مردم بسازد. از طرفی در این سال‌ها، ارزهای رمز‌نگاری‌شده زیادی به بازار اضافه شده‌اند، اما همه آنها ارزش سرمایه‌گذاری ندارند. بیایید در این مطلب نگاهی به خرید ترون بیندازیم و حقایق اساسی و کامل‌تری درباره آینده این رمزارز بیاموزیم.

ترون چیست؟

ترون کوین (TRON COIN) یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است. این رمزارز در چند ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و ارزش بازار آن چندبرابر شده‌است. این رمزارز در اواسط سپتامبر سال 2017 راه‌اندازی شد و ارز رمزنگاری‌شده رسمی آن با نام ترون ترونیکس (Tron Tronix (TRX)) شناخته می‌شود. ترون هم از آن دسته آلت‌کوین‌هایی است که بخش رسانه و سرگرمی را هدف قرار داده. در اصل به‌منظور ایجاد مالکیت کامل و کنترل محتواهای دیجیتالی است. به عبارت ساده‌تر، ترون از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده می‌کند تا بستری غیرمتمرکز برای مدیریت رسانه و انواع محتواهای دیجیتالی باشد. با استفاده از این پلتفرم، سازندگان محتواها می‌توانند با کاربران در ارتباط باشند و بدون حضور واسطه، محتواهای خود را بفروشند و از آنها کسب درآمد کنند.

در این پلتفرم کاربران مجاز هستند تا داده‌ها را آزادانه منتشر و ذخیره کنند و در اختیار داشته‌باشند. ترون تلاش می‌کند تا رقیبی سرسخت برای شبکه‌های متمرکزی مثل Google Play، Youtube و... باشد. این فناوری با خدمات بهتر، فراهم‌کردن بستری آسان‌تر و ویژگی‌های کاربردی‌تر می‌تواند به‌زودی همه رقبا را از میدان به‌در کند.

تاریخچه ترون کوین چیست؟

ترون توسط جاستیک سان (Justice Sun) موسس و مدیرعامل اپلیکیشن Peiwo ایجاد شده‌است. Peiwo بزرگ‌ترین برنامه پخش مستقیم صدا در چین است. این شرکت به دنبال واقعی‌کردن رؤیای یک انقلاب بزرگ در دنیای سرگرمی، پلتفرم‌‌های اشتراک‌گذاری محتوا و... است.

ترون

سان یک جوان 26 ساله از منطقه هایدیان (Haidian) پکن است. او اولین بیت‌کوین خود را در سال 2012 خریداری کرد. همچنین سان تجربه همکاری با ارز دیجیتال ریپل را هم در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. ترون مفهوم اقتصاد مشترک را وارد دنیای دیجیتالی کرده است. این مفهوم باعث شده تا کاربران تلاش کنند برای تولید محتواهای مختلف در بستر دیجیتالی تلاش و انگیزه بیشتری داشته باشند.
اگر به فکر خرید ترون هستید، احتمالاً آشنایی با روش کار آن می‌تواند کمک کند تصمیم بهتر و آگاهانه‌تری درباره آن بگیرید. در بخش بعدی به شما می‌گوییم ترون چگونه کار می‌کند.

ترون TRX چگونه کار می‌کند؟

مانند دیگر ارزهای رمزنگاری شده، ترون را می‌توان با استفاده از ارزهای رمز‌نگاری شده دیگر مانند بیت‌کوین و اتریوم خریداری کرد. همچنین می‌توان با دلار دیجیتالی یا همان تتر، ترون را خرید. ترون یک پلتفرم مشترک برای کل بازار سرگرمی ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد تا اطلاعات را بین سیستم‌های مختلف به اشتراک بگذارند و نگه‌داری کنند.

مشخصات ترون

ترون برای آزادسازی داده‌هاست. یعنی محتوا را می‌توان به‌صورت رایگان ذخیره، بارگذاری و بین کاربران پخش کرد. یک فرد می‌تواند آزادانه محتوای دیجیتالی را توزیع کند و درعین‌حال دیگران هم می‌توانند از محتوای به‌اشتراک‌گذاشته‌شده، استفاده کنند.

روش به‌دست‌آوردن ترون چیست؟

اگر بخواهید برای خرید اتریوم یا بیت‌کوین اقدام کنید، باید رمزارزهایی را معامله کنید که از روش استخراج به دست آمده‌اند، اما ترون برخلاف این رمزارزها، از الگوریتم گواهی اثبات کار استفاده می‌کند و قابلیت استخراج ندارد.

نمودار تحرکات و قیمت ترون تا امروز چگونه بوده است؟

ترون کار خود را با قیمت 0.002 دلار آغاز کرد و تا امروز در یک نمودار متناوب به کارش ادامه داده‌است. سپتامبر 2017 کمترین قیمت خود یعنی 0.001091 دلار را تجربه کرد و بعد از آن، از دسامبر 2018 تا ژانویه 2019، قیمت آن چیزی حدود 2000 درصد رشد داشت. اما طولی نکشید که در همان زمان بیش از 90 درصد راهی را که برای رشد و افزایش قیمت رفته‌بود، برگشت. تا امروز هم همچنان روی یک نمودار متناوب و با فرازوفرودهای مختلفی حرکت می‌کند.

در فوریه 2021 قیمت ترون شروع به افزایش کرد. بین ماه‌های فوریه و آوریل این افزایش قیمت همچنان ادامه داشت و بعد از مدتی دوباره این رمزارز نتوانست خط مقاومت خود را بشکند و به خط حمایتش برگشت. به نظر می‌رسد سطح حمایتی ترون در حدود 0.05 دلار است. ترون تنها در عرض چند هفته توانست 108 درصد افزایش قیمت را تجربه کند و تا امروز هیچ نشانه توقفی از آن دیده نشده‌است. همین باعث شده تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نگاه دقیق‌تری به ارزش قیمت این رمزارز داشته‌باشند و آن‌را با حساسیت بیشتری دنبال کنند.

عوامل مؤثر بر قیمت ترون چیست؟

برای خرید ترون درست مانند خرید هر رمزارز دیگری، بررسی اجمالی عوامل مؤثر بر قیمت ترون هم ضروری است. اگر می‌خواهید ببینید که خرید ترون یا حتی خرید رمزارزهای دیگری مثل خرید دش یک فرصت ارزشمند است و ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا نه، لازم است نگاهی به عوامل فنی و اساسی که می‌تواند قیمت ترون و دیگر رمزارزها را در آینده تغییر دهد، بررسی کنید.

تجزیه و تحلیل فنی

برای پیش‌بینی و تعیین ارزش خرید ترون در درجه اول عناصر فنی را بررسی کنید. عناصر فنی شامل نگاه‌کردن به نمودار و تجزیه‌وتحلیل عملکرد قیمت برای ارائه بینش و دیدی دقیق درباره تغییرات قیمت در آینده است. نمودار و عملکرد قیمت ترون نشان می‌دهد می‌توان به آینده این رمزارز امیدوار بود و انتظار داشت همچنان خودش را بین رمزارزهای برتر و ارزشمند بازار حفظ کند.

تجزیه و تحلیل بنیادی

گذشته از عوامل فنی، بررسی قابلیت‌های این پلتفرم و نحوه برخورد آن با دیگر رقبایش هم بسیار مهم است. هدف کلی ترون این است که به سازندگان محتواهای مختلف کمک کند تا در یک رسانه و بستر آسان و معتبر، پاداش دریافت کنند. بتوانند بدون هیچ واسطه‌ای به‌طور آزادانه اطلاعات و داده‌های خود را منتشر و ذخیره‌سازی کنند.

آمار ترون

علاوه بر این، همان‌طور که قبلاً ذکر شد‌، ترون به سازندگان محتوا به شیوه‌ای بسیار جذاب‌تر و آسان‌تر از سیستم‌عامل‌های سنتی پاداش می‌دهد. گزارشی از اوبرلو نشان می‌دهد که 85 درصد از کاربران اینترنت در ایالات متحده، محتواهای ویدئویی آنلاین را در دستگاه‌های خود تماشا می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که در آینده سیستم‌عامل‌هایی مثل ترون چقدر محبوب و مورد استقبال قرار خواهندگرفت.

جمع‌بندی آینده ارز دیجیتال ترون چطور خواهد بود؟

همان‌طور که پیش‌بینی‌ها و آمار نشان می‌دهد، می‌توان درباره آینده این رمزارز بسیار خوش‌بین بود. شبکه ترون از بسیاری جهان قابلیت یک رقابت موفق با اتریوم را دارد و حتی هنگام استفاده از سکه TRX هزینه تراکنش کمتری هم دارد.

اگر دنبال فرصتی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتالی هستید و می‌خواهید از رمزارزی شروع کنید که آینده روشنی دارد، ترون یکی از پیشنهادهای خوبی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

فقط کافی است وارد سایت صرافی آنلاین تبدیل به آدرس Tabdeal.org شوید.

ترون

حساب کاربری خود را در این سایت بسازید و بعد از ساخت حساب کاربری و احراز هویت، وارد بازار ترون-تتر شوید. از این بازار به‌راحتی می‌توانید هر مقدار ترونی که در نظر دارید بخرید و در کیف پول خود ذخیره کنید. تبدیل بستری امن و مطمئن برای همه معامله‌گرانی است که می‌‌خواهند رؤیای قدیمی برابری مالی خود را واقعی کنند. می‌توانید از مزایای تبدیل مثل کارمزد کم، کاربری آسان، داشتن پلتفرم P2P، اپلیکیشن تلفن همراه، حد ضرر و OCO و... استفاده کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها