کد خبر: 519328
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۰:۰۰
| |

صحبت‌های طباطبایی در مورد لیگ، جریمه ملی‌پوشان، انتخاب سرپرست و انتخابات فدراسیون

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد برگزاری لیگ، جریمه ملی پوشان و انتخابات فدراسیون به صحبت پرداخت.

صحبت‌های طباطبایی در مورد لیگ، جریمه ملی‌پوشان، انتخاب سرپرست و انتخابات فدراسیون
کد خبر: 519328
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر بستکبال اظهار داشت: امسال هم با شرایطی که وجود داشت لیگ با 16 تیم آغاز شد و خوشبختانه مسابقات هم به خوبی برگزار می‌شود. دو تیم به خاطر کرونا هنوز فرصت بازی پیدا نکردند و ما کاملا در جریان این موضوع هستیم چون با آزمایشگاه‌هایی که تست کرونا گرفته بودند ارتباط داریم و همه چیز صحت دارد.

به گزارش فارس، وی در مورد مشکلات اسپانسری تیم خانه بستکبال خوزستان گفت: ما فضا را برای هر تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر حضور پیدا کند فراهم کردیم خوزستان هم استان مهمی است و استعدادهای خوبی در بسکتبال دارد حالا پیدا کردن اسپانسر بر عهده خودشان است ما هم کمکشان می‌کنیم تا مشکلات‌شان برطرف شود.

نگاه ما در بسکتبال توسعه ای است

وی در مورد کیفیت لیگ برتر و اینکه گفته می‌شود برخی تیم‌ها شرایط خوبی ندارند عنوان کرد: الان اکثر تیم‌ها خارجی جذب کردند و قطعا در دور برگشت مسابقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. در تمام لیگ‌های دنیا هم همیشه یکی دو تیم نسبتا ضعیف‌تر هستند و نمی‌توان کاری کرد. تفکر ما تفکر توسعه بسکتبال است و نیاز داریم روی توسعه کار کنیم. قبلا نهایتاً 10 تیم حضور داشتند که قهرمان بین یکی دو تیم مشخص بود اما الان خوشبختانه باشگاه‌های قدر اضافه شدند و تعداد مدعیان بالا رفته است. می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم و همه استان‌ها را درگیر کنیم.

انتخاب سرپرست تا پایان هفته

رئیس فدارسیون بسکتبال در خصوص اینکه سرپرست تیم ملی چه زمانی معرفی می‌شود گفت: ما چند گزینه صحبت‌های نهایی را انجام داده‌ایم و تا آخر هفته فرد مورد نظر مشخص خواهد شد.

کمیته استیناف اعتراض گرگانی‌ها را پذیرفت

طباطبایی در مورد اینکه حرف و حدیث‌های زیادی در مورد جریمه و محرومیت محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی به دلیل داشتن دو قرارداد همزمان مطرح شد گفت:‌جمشیدی طبق حکم کمیته انضباطی هم محروم شده بود و هم جریمه نقدی اما باشگاه شهرداری گرگان درخواست استیناف داد و اعلام کرد بازیکن تخلف کرده چرا باید باشگاه تاوان آن را بدهد. پس از این موضوع کمیته استیناف تشکیل جلسه داد و بعد از بررسی درخواست باشگاه گرگانی را پذیرفت و جمشیدی به جای محرومیت جریمه بیشتری شد. در مورد ارسلان کاظمی هم او از ابتدا محرومیتی نداشت و فقط جریمه نقدی بود.

حدادی احتمالا به پنجره اول می‌رسد

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا حدادی و یخچالی به پنجره اول انتخابی جام جهانی در آذرماه می‌رسند یا خیر، گفت: حدادی با توجه به اینکه رفتنش به چین به تأخیر افتاده احتمال دارد که تیم ملی را همراهی کند در مورد یخچالی فعلا در حال رایزنی با باشگاه آلمانی هستیم.

مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون و پایان دوره ریاستش گفت: ثبت‌نام‌ها انجام شده و منتظریم ببینیم جواب استعلام‌ها به چه شکل می‌شود مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها