کد خبر: 519350
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا:

پروتکل‌ها رعایت نشود، روند کاهشی برعکس می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: برخلاف روند افزایشی کرونا در برخی استان‌ها، همدان همچنان روند کاهشی دارد و با شیب ملایم تعداد مبتلایان به کرونا در حال کاهش است و امیدواریم با ادامه این روند پیک ششم را به دنبال نداشته باشیم.

پروتکل‌ها رعایت نشود، روند کاهشی برعکس می‌شود
کد خبر: 519350
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اظهار کرد: با توجه به آمار روزانه مبتلایان، روند کرونا در همدان در حال کاهش است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان همچنان شاهد روند کاهشی کرونا باشیم.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد: با توجه به افزیش دورهمی‌ها و برگزاری مراسمات عروسی احتمال وقوع پیک ششم دور از انتظار نیست و در صورتیکه این سهل انگاری‌ها وجود داشته باشند روند کاهشی برعکس می‌شود و آمار مبتلایان روبه افزایش خواهد شد.

معاون درمان علوم پزشکی تصریح کرد: در صورتیکه شهروندان تمامی پروتکل‌ها را رعایت کنند و نسبت به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اهمیت قائل شوند، پیک ششم را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر آنفلوآنزا ردر فصل پاییز طی سال گذشته، تصریح کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها شاهد کاهش آنفلوآنزا در سال گذشته بودیم که خوشبختانه با وجود اینکه در فصل پاییز قرار داریم هیچ مود مثبتی از آنفلوآنزا در همدان نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها