کد خبر: 519541
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۳:۳۶:۳۴
| |

عذرخواهی شورای شهری‌ها به دلیل ترافیک سنگین پایتخت

درخواست اصلاح ساعات اجرای طرح ترافیک

عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل ترافیک این روزها از مردم تهران عذرخواهی کرده و شرمنده آن‌ها هستم.

درخواست اصلاح ساعات اجرای طرح ترافیک
کد خبر: 519541
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۳:۳۶:۳۴

اعتمادآنلاین| مجتبی شفیعی، معاون شهردار صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره وضعیت حوزه حمل و نقل در تهران ارائه داد.

به گزارش فارس،ناصر امانی در صحن شورا در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهارداشت: گزارشات اینچنینی بارها در حوزه‌های مختلف تکرار شده است اما ترافیک دو هفته‌ای تهران است که مرکز شهر را قفل کرده و مردم در عذاب هستند.

وی افزود: نه ما اعضای شورا و نه مدیران شهری درباره علت آن با مردم صحبت نکرده و نگفتیم عذرخواهی کرده و مشکل را رفع می‌کنیم. رسانه‌ها مدام از ما می‌پرسند و ما جوابی نداریم.

این عضو شورا تاکید کرد: این گزارشی که شما در صحن شورا ارائه دادید نیاز به زمان مفصل‌تری داشت و بهتر بود امروز درباره دلایل ترافیک خیابان‌ها و راه‌حل‌های رفع آن گزارش بدهید. من به نوبه خود از مردم تهران عذرخواهی کرده و شرمنده آن‌ها هستم.

شفیعی، معاون شهردار تهران در پاسخ به سوال ناصر امانی در خصوص ترافیک این روزهای اخیر تهران گفت: بر اساس برداشت اطلاعات از سامانه‌های ترافیک حدود 1.5 ماه است که ترافیک روند افزایشی داشته اما در روزهای اخیر شاهد روند کاهشی بودیم.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: روز گذشته جلسه‌ مفصلی با متخصصان ترافیک داشتیم که بی‌اثر شدن طرح ترافیک که عملا ساعت آن از 8:30 تا 4 عصر است را علت این ازدحام دانستند.

وی گفت: ممکن است وزارت بهداشت موافق اصلاح ساعات ترافیک نباشد اما لغو محدودیت‌های شبانه را نیز از طریق ستاد مقابله با کرونا پیگیر هستیم و امیدواریم با اصلاح ساعات اجرای طرح ترافیک که هم صبح زودتر شود و هم عصر دیرتر تمام شود بتوانیم بخش زیادی از ترافیک را مدیریت کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها