علی صادقی ساکن «پلاک ۱۳» شد

امیرحسین رستمی نخستین بازیگر «جنابِ‌عالی»

همزمان با ادامه فیلمبرداری «پلاک 13» ترکیب بازیگران این سریال مشخص شد، امیرحسین رستمی نیز برای بازی در نقش اصلی سریال «جنابِ‌عالی» با این پروژه به توافق رسید.

امیرحسین رستمی نخستین بازیگر «جنابِ‌عالی»
کد خبر: 519548
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۳:۴۸:۳۵

اعتمادآنلاین| با نهایی شدن ترکیب بازیگران سریال تلویزیونی پلاک 13 فیلم‌برداری این اثر به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سریال تلویزیونی پلاک 13 دارای مضمونی طنز و خانوادگی است که با حضور بازیگرانی همچون علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، ستاره حسینی و… جلوی دوربین رفته‌است.


نگارش این سریال را که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است امیر ابیلی به همراه محمدحسن رعیت پور، حامد آبکنار و مسعود غزنچایی بر عهده دارند و قرار است به‌زودی به صورت شبانه از شبکه سوم سیما پخش شود.

شبکه سه سیما پیش‌ از این در سریال‌های طنز شبانه تجربیاتی مانند زیر آسمان شهر، شب‌های برره و … را داشته‌است و حالا با سریال پلاک 13 تولید و پخش سریال شبانه جدیدی را آغاز خواهد کرد.

امیرحسین رستمی بازیگر «جنابِ‌عالی» شد

امیرحسین رستمی برای بازی در نقش اصلی سریال جنابِ‌عالی با این پروژه به توافق رسید.

با آغاز پیش تولید سریال جنابِ‌عالی به کارگردانی عادل تبریزی، امیرحسین رستمی به عنوان نخستین بازیگر به این پروژه پیوست.

رستمی که در فیلم سینمایی گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی نیز ایفای نقش کرده بود، اکنون در دومین همکاری با این کارگردان، جلوی دوربین جنابِِ‌عالی می رود.

جنابِ‌عالی سریالی کمدی-اجتماعی است که تهیه کنندگی آن را مصطفی رضوانی برعهده دارد و با ادامه پیش‌ تولید، چهره‌های دیگری نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها