کد خبر: 519583
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۵:۱۳:۴۰
| |

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست/مردم در صورت عدم نیاز فعلا به جایگاه ها نروند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون انرژی در اسرع وقت ابعاد اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت را بررسی خواهد کرد اما اکنون امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ 3 هزار تومان وجود دارد.

به هیچ عنوان بحث گران کردن بنزین مطرح نیست/مردم در صورت عدم نیاز فعلا به جایگاه ها نروند
کد خبر: 519583
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۵:۱۳:۴۰

اعتمادآنلاین| مصطفی نخعی با اشاره به مشکل ایجاد شده در استفاده از کارت های سوخت بیان کرد: متاسفانه اختلالی در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده که مسئولان در شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی در حال پیگیری آن هستند اما با دستور وزیر نفت امکان سوخت گیری در جایگاه ها با نرخ 3 هزار تومان و نفت و گاز با نرخ 600 تومان فراهم است و تیم های پشتیبان سامانه هوشمند در استان ها نسبت به راه اندازی سامانه اقدام کرده اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست. مسائلی که در این خصوص مطرح می شود فقط شایعه است لذا خواهشمندم مردم عزیز به این شایعه ها توجهی نکنند.

وی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون انرژی در اولین فرصت برای رسیدگی به ابعاد موضوع و علل به وجود آمدن مشکل ورود خواهد کرد. جای هیچ نگرانی نیست و از مردم خواهشمندم اگر نیازی ندارند فعلا به جایگاه های سوخت مراجعه نکنند. به زودی مشکل حل خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها