کد خبر: 519594
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۶:۱۳:۲۸
| |

توییت وزیر خارجه پاکستان بعد از دیدار با امیرعبداللیهان

خوب است که برای دومین نشست کشورهای همسایه افغانستان در سطح وزرا در ایران هستم. با وزیر خارجه امیرعبداللهیان دیدار و درخصوص نیاز ضروری فراهم کردن کمک‌های بشردوستانه برای افغانستان جهت تثبیت شرایط محیطی صحبت کردم. ما به توسعه دوجانبه روابط در تمامی حوزه‌ها پایبند هستیم.

توییت وزیر خارجه پاکستان بعد از دیدار با امیرعبداللیهان
کد خبر: 519594
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ۱۶:۱۳:۲۸

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه پاکستان در توییتی تصریح کرد که مسئله افغانستان و توسعه روابط دوجانبه محور گفت‌وگوهای وی و حسین امیرعبداللهیان بوده است.

به گزارش ایسنا، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: خوب است که برای دومین نشست کشورهای همسایه افغانستان در سطح وزرا در ایران هستم. با وزیر خارجه امیرعبداللهیان دیدار و درخصوص نیاز ضروری فراهم کردن کمک‌های بشردوستانه برای افغانستان جهت تثبیت شرایط محیطی صحبت کردم. ما به توسعه دوجانبه روابط در تمامی حوزه‌ها پایبند هستیم.

وزیر خارجه پاکستان که به منظور شرکت در دومین نشست کشورهای همسایه افغانستان به تهران سفر کرده است ظهر امروز در محل وزارت خارجه مورد استقبال همتای ایرانی خود حسین امیرعبدالهیان قرار گرفت.


براساس این گزارش بعد از این مراسم استقبال وزرای خارجه دو کشور گفت‌وگوها و رایزنی‌های خود را در قالب ضیافت ناهار آغاز کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها