پیام تبریک مدیر عامل مرکز گسترش به برگزیدگان جشواره فیلم کوتاه تهران:

امید که حمایت از استعدادها ادامه یابد

مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با انتشار پیامی به برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه تهران ابراز امیدواری کرد حمایت از استعدادهای تازه سینمای ایران در مرکز ادامه یابد.

امید که حمایت از استعدادها ادامه یابد
کد خبر: 519674
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، با انتشار پیامی به برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه تهران ابراز امیدواری کرد حمایت از استعدادهای تازه سینمای ایران در مرکز ادامه یابد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در این پیام آمده است:

هنرمندان گرامی، آقایان حمید محمدی (کارگردان گذشته)، امیرهوشنگ معین (کارگردان آینه خیس) و مهدی شرکت معصوم (طراح جلوه‌های بصری گذشته)


موفقیت شما در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران مایه خرسندی و افتخار است. خوشحالم که مرکز گسترش، زمینه ساخت و نمایش آثاری را به وجود آورده که علاوه بر درخشش در جشنواره‌های داخلی و کسب جوایز از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی، مسیر تجربه‌گری و نوآوری در حوزه انیمیشن را فراهم کرده است. موفقیت روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم. محمد حمیدی مقدم»


انیمیشن «گذشته» به کارگردانی حمید محمدی که تولید مرکز گسترش است در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران، دیپلم افتخار بهترین طراحی جلوه‌های بصری، و تندیس بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی را دریافت کرد.

همچنین در بخش بهترین فیلم با مضمون هویت ملی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی تندیس جشنواره به پویانمایی «آینه خیس» تعلق گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها