در آیین قدردانی از معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه گذشت؟

خدادی : حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است

در مراسمی در هتل اسپیناس تهران از خدمات محمد خُدادی معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

خدادی : حلقه مفقوده روزگار ما، فهم رسانه است
کد خبر: 519716
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۳:۲۴:۲۷

اعتمادآنلاین| محمد خدادی در این مراسم توسعه کمی رسانه‌ها را چاره مشکلات ندانست و گفت حلقه مفقوده روزگار ما فهم رسانه است. معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دوران انحصار رسانه‌ها پایان یافته است و دوران مخاطبان شروع شده افزود: همه باید تلاش کنند تا ارتباط مخاطبان با رسانه‌های داخلی و دلسوز کشور تقویت شود.

به گزارش اعتماد آنلاین، خدادی با بیان اینکه نه من رفته‌ام و نه آقای مهدی‌پور آمده است گفت: همه ما باید در فضای رسانه‌ای حاضر باشیم و با بحران‌ها مقابله کنیم.

معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از اینکه «خبر بد» در رسانه های ما به «خبر خوب» تبدیل شده و همه به دنبال بیان نقاط ضعف هستند، گفت: نظام اسلامی با وجود همه اختلاف سلیقه ها یک مجموعه واحد است که در برابر جبهه استکباری ایستاده است و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه قرار دارند؛ برای شرکت در این جهاد لازم نیست حتما رسانه داشته باشیم، بلکه باید با کنار نهادن رقابت‌های کاذب برای پیشرفت و سربلندی کشورمان تلاش کنیم.


خدادی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ای به عشق نیاز دارد، توضیح داد: خبرنگاری و رسانه عشق است و نیاز به انگیزه دارد. اگر به آن به عنوان شغل بنگریم، نمی‌توانیم از پس مشکلاتش برآییم.

وی در پایان با اشاره به اینکه همبستگی باید میان رسانه‌ها احیا شود و رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب اختلاف نظر چندانی ندارند افزود: همبستگی و پیوستگی برای دفاع از ایران لازم است و هرکسی در این مسیر حرکت نکند، خیانت کرده است.


در این مراسم مرتضی غرقی دبیر کانون حرفه ای رسانه گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارائه کرد و افزود: خبرنگاران با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و یکی از راه‌هایی که برای حل این مشکل پیش روی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از تشکل‌های غیر دولتی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها