سرپرست سازمان تامین اجتماعی:

شفاف‌سازی موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: شفاف‌سازی در تمامی حوزه‌ها موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی خواهد شد.

شفاف‌سازی موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود
کد خبر: 519739
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۴:۱۸:۵۳

اعتمادآنلاین| میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک ادارات کل تامین اجتماعی استان‌های تهران و البرز اظهار داشت: پیچیدگی مسائل در تامین اجتماعی و وجود تغییر و تحولات در پدیده‌های مرتبط از ویژگی‌های سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان باید متناسب با این شرایط مدیریت شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: سرعت تغییرات نیز از مسائل مهم در سازمان تامین اجتماعی است و تحولات اجتماعی در مواقعی تاثیرات گسترده‌ای بر این سازمان داشته و باید برای این تحولات آمادگی کافی داشته باشیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی رویکرد مدیریت راهبردی سیستمی را بهترین راهکار برای مدیریت این سازمان دانست و گفت: مدیریت راهبردی سیستمی با حضور جدی در حوزه اجرایی و ارتباط مستقیم با کارکنان و مخاطبان هیچ‌گونه منافاتی نداشته و در حوزه اجرایی نقاط کلیدی برای ایجاد تحول را شناسائی می‌کنیم.

موسوی افزود: بر همین اساس برنامه ما حضور مداوم در واحدهای اجرایی است تا برنامه‌های تحول راهبردی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت واحدهای اجرایی و آشنایی با دغدغه‌های مخاطبان طراحی شود.

وی افزایش سهم حوزه سرمایه‌گذاری در تامین منابع سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور هم باید استفاده شود و با تلاش بیشتر بتوانیم منابع بیشتری را برای خدمت به مردم در این حوزه فراهم کنیم.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در تامین اجتماعی با مسائل مختلفی مواجه هستیم و اولویت ما این است که با برون گرایی و استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و استفاده از فرصت های بیرونی بهترین راهکار را برای پیشبرد برنامه‌های تحولی اتخاذ کنیم.

موسوی شفافیت را از دیگر مسائل مهم در تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: شفاف سازی در تمامی حوزه‌ها موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به تامین اجتماعی می‌شود. باید اطلاعات مورد نیاز بین تامین اجتماعی و سایر سازمان‌ها باید به سرعت مبادله شده و عموم مردم به اطلاعات مورد نیاز برای دریافت خدمات از تامین اجتماعی دسترسی مناسب داشته باشند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین خدمت شایسته به مردم را مهمترین وظیفه تمامی مدیران و کارکنان این سازمان

دانست و گفت: در تمامی واحدهای اجرایی انتظار داریم که خدمات مطلوب به بهترین نحو ممکن به مردم ارائه شود.

در این جلسه جمعی از مدیران کل و معاونین سازمان تامین اجتماعی نیز به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی امروز (چهارشنبه 5 آبان) از واحدهای مختلف شعبه یک تهران بازدید کرد و به ارزیابی نحوه خدمت رسانی این واحدها پرداخت.

میرهاشم موسوی در این بازدید همچنین با تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان نیز به گفت وگو پرداخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها