کد خبر: 523821
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۱۴:۲۶:۰۰
| |

رویداد بزرگ «گامی به‌ سوی فردا» به بهانه ثبت رکورد فروش جیرینگ برگزار می‌شود

جیرینگ آماده حضوری پرقدرت در صنعت فین‌تک

جیرینگ در آستانه دوازدهمین سال فعالیتش، موفق به ثبت رکورد فروش چهار هزار میلیارد تومان در کمتر از یک سال مالی شد.

جیرینگ آماده حضوری پرقدرت در صنعت فین‌تک
کد خبر: 523821
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۱۴:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جیرینگ در آستانه دوازدهمین سال فعالیتش، موفق به ثبت رکورد فروش چهار هزار میلیارد تومان در کمتر از یک سال مالی شد. محمدعلی زارع، مدیر منابع انسانی جیرینگ در این رابطه به راه پرداخت گفت: «ثبت رکورد فروش چهار هزار میلیاردی در مدت‌زمان کمتر از یک سال مالی، برای ما رخدادی منحصربه‌فرد بود. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم برنامه‌ای را با نام «گامی به‌ سوی فردا» ترتیب دهیم.»

او در ادامه توضیح داد: «درست است که رویداد به بهانه رکورد فروش جیرینگ است، اما محورهای آن فقط به این موضوع ختم نمی‌شود. ما مدتی است که برنامه‌ریزی‌های استراتژیکی را همگام با فناوری‌های روندشده، از جمله فین‌تک‌ها انجام داده‌ایم و قصد داریم به‌زودی و با تمام توان‌مان به حوزه فین‌تک ورود کنیم.»

به گفته او، تمام تدابیر در این خصوص اندیشیده شده و مجموعه آمادگی و اشراف کامل بر حوزه مذکور را دارد. همچنین در حال حاضر مجموعه در حال تیم‌سازی برای حضور قدرتمند است.

پلی به سمت دنیای فین‌تک


زارع با اشاره به رویداد گامی به‌ سوی فردا اظهار کرد: «ما در جیرینگ سال 1401 را سال ورود به عرصه‌های فین‌تک نام‌گذاری کردیم، در همین راستا هم، عنوان برنامه را گامی به‌ سوی فردا گذاشتیم تا رکورد فروش چهار هزار میلیاردی‌مان پلی باشد به سمت دنیای فین‌تک‌ها، از جمله موبایل پیمنت و کش‌بک. این را هم بگوییم که ورود جیرینگ به دنیای فین‌تک با پشتوانه بخش اپراتوری اتفاق خواهد افتاد.»


او در پایان اعلام کرد: «هدف رویداد گامی به‌سوی فردا که روز چهارشنبه 3 آذر برگزار می‌شود تبیین برنامه‌ سال آتی مدیرعامل و مدیران ارشد برای ایجاد آمادگی خانواده جیرینگ به‌منظور رشد و پیشرفت شرکت در عرصه‌های جدید کسب‌وکاری در این مسیر است..»

گفتی است ، شرکت جیرینگ به‌عنوان یکی از شرکت‌های خانواده ارتباطات سیار ایران (همراه اول) خدمات مالی متنوعی در قالب همکاری به کسب‌وکارهای دیگر ارائه می‌کند. جیرینگ نام تجاری شرکت پرداخت اول کیش است.

این مجموعه در تاریخ 9 اسفند 1389 باهدف ارائه خدمات پرداخت مالی بر بستر اپراتور و تلفن همراه در منطقه آزاد کیش به ثبت رسید. به کمک این خدمت جیرینگ، مشترکان می‌توانند با پس‌انداز در کیف پول جیرینگ، بدون نیاز به واردکردن اطلاعاتی نظیر رمز دوم یا رمز پویا و… خرید خود را انجام دهند.

جیرینگ در حال حاضر از طریق درگاه‌های پرداخت کیف پول، کارت‌بانکی (شاپرک) و حساب بانکی (شبکه شتاب) توانسته به بیش از 30 میلیون نفر از مشترکان همراه اولی، خدمات مالی و پرداختی بر بستر تلفن همراه ارائه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها