کد خبر: 657051
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۲۳:۳۱:۱۴
| |

جزئیات پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی:

حملات پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد/ سپاه اطلاعیه داد/ ارتش اسرائیل: حمله ایران بزرگتر از پیش‌بینی ما است + ویدئو

کانال خبری تسنیم نوشت: برخی از شبکه های اجتماعی عبری مدعی شدند تصاویری از عراق به دستشان رسیده که نشان می دهد شماری از پهپادها در ارتفاعی پایین در حال پرواز هستند.

حملات پهپادی ایران به اسرائیل آغاز شد/ سپاه اطلاعیه داد/ ارتش اسرائیل: حمله ایران بزرگتر از پیش‌بینی ما است + ویدئو
کد خبر: 657051
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۲۳:۳۱:۱۴

برخی از شبکه‌های اجتماعی عبری مدعی شدند تصاویری از عراق به دستشان رسیده که نشان می‌دهد شماری از پهپادها در ارتفاعی پایین در حال پرواز هستند.

به گزارش تسنیم، برخی از شبکه‌های اجتماعی عبری مدعی شدند تصاویری از عراق به دستشان رسیده که نشان می‌دهد شماری از پهپادها در ارتفاعی پایین در حال پرواز هستند.

هیچ منبع رسمی این ادعا را تایید نکرده است.

تلویزیون رژیم اسرائیل: مورد حمله قرار گرفتیم

تلویزیون رژیم اسرائیل همچنین مدعی شد که ایران با ده ها پهپاد به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است.

بنا به ادعای کانال تلویزیونی 12 رژیم اسرائیل تا ساعاتی دیگر پهپادهای ایران به اراضی اشغالی فلسطین خواهند رسید.

سخنگوی ارتش اسرائیل تایید کرد که ده ها پهپاد پرتاب شده از ایران به سمت اسرائیل در حال حرکت هستند.

مرادی، عضو هیئت‌مدیره فرودگاه مهرآباد: شرایط پروازی فرودگاه عادی است. نوتام (هشداری که توسط مقامات هوایی به خلبانان داده می‌شود) صادرشده به هیج وجه در خصوص پرواز‌های مسافربری نبوده و مربوط‌به پرواز‌های VFR (عموما مرتبط با پرواز‌های آموزشی، ناوبری و...) است.

شبکه خبر صداوسیما در زیرنویسی نوشت: عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی از دقایقی پیش آغاز  شده است.

شلیک پهپاد از نقاط  دیگر غیر از ایران به سوی اسرائیل

تلویزیون اسرائیل ادعا کردکه همزمان از جبهه های دیگر پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. اخبار تایید نشده حکایت از شلیک پهپاد از سوی یمن دارد.

رادیو ارتش اسرائیل: حمله ایران فقط شامل پهپاد نیست

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد حمله ایران فقط شامل پهپاد نیست و شلیک موشک را هم شامل می شود.

حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به گنبد آهنین

منابع خبری اعلام کردند که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

حمله ایران بزرگتر از پیش‌بینی ما است

رادیو ارتش اسرائیل: حمله ای که ایران آغاز کرده بزرگتر از سطح پیش بینی ما است.

آغاز نشست کابینه جنگ اسرائیل در زیرزمین

خبرنگار الجزیره نوشت: نشست کابینه جنگ اسرائیل در ساختمان مستحکم در زیرزمین در وزارت جنگ در تل آویو اغاز شد.

ارتش اسرائیل: بیش از 100 پهپاد از خاک ایران به سمت اسرائیل پرتاب شده است.

پایگاه ای بی سی گزارش داد برآورد مقام های امریکایی حاکی است بین 400 تا 500 پهپاد از ایران به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

کانال تلگرامی ایرنا به نقل از یک منبع آگاه نوشت: شلیک موج نخست موشک های بالستیک ایران به سمت اهدافی در عمق سرزمین های اشغالی خبر داد.

اردن به جبهه اسرائیل پیوست

منابع رسانه‌ای فلسطینی گفتند اردن حریم هوایی خود را برای جنگنده‌های اسرائیلی باز کرد تا با پهپادهایی که از آسمان اردن در حال عبور بود، مقابله کنند.

فارس نوشت: کانال 12 اسرائیل به نقل از فرمانده جبهه داخلی اعلام کرد که دیگر نیاز نیست ساکنان اسرائیل در مناطق امن و پناهگاه بمانند [و میتوانند خارج شوند].

آمار اولیه از خسارات حملات ایران به اسرائیل؛ انتقال 12 مجروح به بیمارستان

سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.

عملیات «وعده صادق» از نظر ما پایان یافته؛ اما اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک خودمان و چه در مراکز متعلق به ما انجام دهد، عملیات بعدی بزرگ‌تر خواهد بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: ما این عملیات را منتج به نتیجه می‌بینیم و از نظر ما پایان یافته و قصدی بر ادامه‌ی آن نیست و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ما چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در سوریه کشور دیگری انجام دهد، عملیات بعدی ما بزرگ‌تر خواهد بود.

عبور از سیستم چند لایه و پیشرفته حریم هوایی فلسطین اشغالی کار بسیار سختی بود؛ موفقیت در عملیات بیش از حد انتظار بود

سرلشکر سلامی در رابطه با این عملیات گفت : دفاع عمیق و چند لایه ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود و این مستلزم این بود که یک نبوقی در طراحی در این حمله داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ده ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند این لایه های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکند و اهداف مارا در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هداف قرار دهند.

برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی حملات تلافی‌جویانه ایران به مواضع اسرائیل؛ ساعت 14 به وقت نیویورک

دیمیتری پولیانسکی معاون نمایندگی دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل گفت: در ارتباط با حمله ایران به اسرائیل، یک نشست اضطراری شورای امنیت در روز یک شنبه برنامه ریزی شده است که ساعت ۱۴ به وقت نیویورک برگزار خواهد شد. دو نامه به دست شورای امنیت رسیده است؛ یکی از طرف اسرائیل در زمینه نقض منشور سازمان ملل توسط ایران (که طبق انتظار اشاره‌ای به حمله تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق نشده) و یک نامه از سمت ایران که به حمله تلافی جویانه ایران مطابق با بند ۵۱ منشور ملل متحد در دفاع از خود اشاره شده است.

ایران سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان را احضار کرد

فرانسه و آلمان در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به سلسله اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان که آخرین مورد آن حمله بزدلانه به سفارت کشورمان در دمشق بود، سایمون شرکلیف، نیکلا رش و هانس اودو موتسل سفرای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران بامداد امروز به صورت جداگانه از سوی مدیر کل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • انا عمار ارسالی در
    یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

    یهودیان اسرائیلی حماقت نکنند در واقع موشکباران پایگاه هوائی نقب اشاره بند انگشت کوچک یک کودک ایرانی به یهودیان جنایتکار اسرائیلی بود و هشدار میدهم حماقت مجدد یعنی محو و نابودی اسرائیل از صحنه روزگار در ۱۰ دقیقه

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

    وقتی دیدگاه رو منتشر نمی کنید ، این بخش رو کلا حذف کنید .
    دیدگاه یعنی موافق و مخالف نظر بدهند .
    تمام این ترقه بازی ها برای افزایش قیمت ارز و مقاصدنفع طلبانه غیر نظامی است .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها