کد خبر: 549479
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۹:۲۵:۳۴
| |

سردار رضایی:

روز قدس یکی از محورهای هم دلی و وحدت درایران است

​جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی یکی از محور های هم دلی و وحدت به رخ جهانیان کشیده می شود، گفت: پیام حضور گسترده مردم در این مراسم، حاوی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و همان پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همبستگی است.

روز قدس یکی از محورهای هم دلی و وحدت درایران است
کد خبر: 549479
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۹:۲۵:۳۴

سردار قاسم رضایی اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به روز جهانی قدس خوف و هراس سراسر وجود سردمداران رژیم صهیونیستی را فرا می‌گیرد، چرا که در این روز میلیون‌ها نفر عاشق آرمان فلسطین و قدس شریف در ایران، کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورهای جهان با آمدن به خیابان‌ها آن هم با زبان روزه محو این رژیم جعلی را از جغرافیای منطقه و جهان خواستار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز امت حزب اله با حضور خود نشان دادند دارای یکی از خصوصیات با ارزش ظلم واستکبار ستیزی هستند و زیر بار زور نخواهند رفت وجهان اسلام امروز نشان داد که با وحدت خود از جهان مستضعفین دفاع خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می کند.

وی بیان کرد: آرمانی که امام راحل برای رهایی قدس به عنوان قبله اول و قلب تپنده مسلمانان جهان مطرح  کرد تنها آزاد سازی یک سرزمین نبوده بلکه در مراتبی برتر تدوین نقشه راهی است برای مبارزه ای همیشگی و مقدس در مسیر تحقق آزادی و عدالت و نفی هرگونه سلطه پذیری و مبارزه بی امان با استعمارگران جهانی در سایه وحدت و یکپارچگی امت واحده اسلامی است.

 سردار رضایی با بیان اینکه امروز در ایران اسلامی یکی از محورهای هم دلی و وحدت به رخ جهانیان کشیده می شود، اظهار داشت:پیام حضور گسترده مردم در این مراسم، حاوی پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است و همان پیام استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همبستگی است.

بنابر اعلام سایت پلیس، وی در پایان افزود: امروز روح دشمن ستیزی در جهان اسلام شعله ور شده و وضعیت فلسطین به گونه ای دیگر است ونسل های جدید پرچم دار مقابله  ومبارزه با رژیم صیهونیستی وحامیان استکباری آن هستند و امیدوراریم با پرچم داری ولی فقیه زمان که فرمودند فلسطین زنده است وقدس زنده است شاهد نابودی اسرائیل و به خاک کشیده شدن آمریکا باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها