کد خبر: 652629
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۷:۴۹:۳۶
| |

قیمت تشک رویال در جشنواره عیدانه تشک آنلاین چقدر است؟

قیمت تشک رویال در جشنواره عیدانه چقدر است؟ از کجا می‌توان انواع تشک رویال را به قیمت در کارخانه و به صورت اینترنتی تهیه کرد؟ در این مقاله به طور کامل به این سوالات پاسخ خواهیم داد. با مطالعه این محتوا متوجه خواهید شد که موقع خرید تشک رویال اصل به چه مواردی باید دقت کنید.

قیمت تشک رویال در جشنواره عیدانه تشک آنلاین چقدر است؟
کد خبر: 652629
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۷:۴۹:۳۶

همه ما به طور میانگین حدود 7 ساعت از شبانه روز را در تشک خود می‌گذرانیم. کمتر وسیله‌ای را می‌توانید در خانه خود پیدا کنید که تا این حد با شما و سلامتی‌تان در تعامل باشد. مطمئنا در این زمان کم باقی مانده تا عید، در تکاپوی خرید وسایلی نو برای منزل خود هستید و چه چیزی بهتر از تشکی جدید برای شروع متفاوت سالی نو. در سالی که گذشت، چند روز را می‌توانید به خاطر بیاورید که با لبخند و بدون کوفتگی و بدن درد از خواب بیدار شده‌اید؟ اگر تعداد این روزها محدود و انگشت شمار اند، پس حتما برای شروع سال جدید به فکر تهیه تشکی مناسب باشید.

به گفته تشک آنلاین، داشتن خوابی خوب به استفاده از یک تشک استاندارد وابسته است. شرکت رویال با بهره گرفتن از مواد اولیه درجه یک و دستگاه‌های مدرن، تشک‌های متنوع و باکفیتی را تولید می‌کند که آسایش، خواب عمیق و سلامتی را به شما هدیه می‌دهند. این شرکت 12 مدل محصول مختلف با ویژگی‌های خاص را به بازار عرضه می‌کند تا مشتریان بتوانند برحسب سلیقه، بودجه و نیازشان انتخاب بهتری داشته باشند. اگر می‌خواهید در سال جدید با راحتی و آرامش بیشتری به خواب بروید، استفاده از تشک رویال می‌تواند این خواسته شما را محقق کند. برای اطلاع از لیست قیمت تشک رویال و تخفیفات ویژه عید 1403 می‌توانید روی لینک کلیک کنید. همچنین در ادامه به هر آنچه که راجع به قیمت انواع تشک‌های رویال لازم است بدانید، اشاره کرده‌ایم.

قیمت تشک رویال دونفره پددار در جشنواره نوروز 1402

همه ما سال نو را یک شروع جدید در زندگی خود در نظر می‌گیریم. به همین دلیل، تمایل داریم با خریدن لوازم جدید، رنگ و بویی تازه به خانه خود ببخشیم. به جرئت می‌توان گفت که تشک، بهترین وسیله‌ای است که می‌توانید در سال جدید برای منزل خود تهیه کنید. حس شادابی و نشاطی که بعد از خوابی عمیق روی یک تشک استاندارد تجربه می‌کنید را هیچ وسیله دیگری نمی‌تواند برای شما به ارمغان بیاورد. برای خیلی‌ها، به روز بودن محصولی که برای خانه خود می‌خرند، اهمیت بالایی دارد. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، مطمئنا این سوال ذهن شما را مشغول کرده که جدیدترین نوع تشک‌های دونفره کدام است؟

تشک‌های پددار رویال، به روزترین محصولات این شرکت هستند. در یک یا هر دو طرف آنها، پدی قرار گرفته که از فوم‌های طبی تشکیل شده است. در این تشک‌ها خبری از عیب و نقص‌های تشک‌های معمولی مثل انتقال ضربه و ارتعاش نیست. تشک‌های دونفره پددار، فرم‌پذیری بالاتری دارند و با پخش یکنواخت فشار وزن بدن، حمایتگر بهتری برای ستون فقرات و مفاصل شما هستند. قیمت تشک رویال اصل دونفره در جشنواره عیدانه در بازه 4،500،000 تا 17،400،000 تومان قرار دارد که تشک‌های پددار نسبت به دیگر محصولات این شرکت، ارزش قیمتی بالاتری دارند. مدل سوپر آسمان رویال تشک پدداری است که با وجود قیمت مناسبش، حس تشک‌های لوکس خارجی را به شما منتقل می‌کند. هر چیزی که به خواب بهتر شما کمک می‌کند در طراحی این محصول به کار رفته است. در تشک سوپر آسمان با داشتن سوپاپ تهویه هوا و پارچه قابل تنفس، خبری از حبس گرما و تعریق زیاد موقع خواب نیست. پد طبی که در هر دو طرف این تشک قرار دارد به‌همراه سیستم فنربندی میکروبونل، انتقال ارتعاش در سطح آن را به صفر رسانده است.

قیمت تشک رویال یک نفره ارزان در بازار چقدر است؟

پیدا کردن محصول اصل در بازاری که پر از برندهای تقلبی است، شاید کار دشواری به نظر برسد. تولیدی‌هایی وجود دارند که تلاش می‌کنند با انتخاب اسم‌هایی مشابه رویال از محبوبیت این شرکت سوء استفاده کنند. این برندهای فیک، قیمت گذاری‌های پایینی روی محصولاتشان انجام می‌دهند تا شما را برای خرید آنها ترغیب کنند. ارزان‌ترین قیمت تشک رویال اصل تک نفره در حال حاظر 2،750،000 تومان است. توجه به قیمت در کنار هولوگرام طلایی، کارت گارانتی و شناسنامه مشکی رنگ روی تشک‌های رویال، دست هر کلاه‌برداری را برای شما رو می‌کند. از شما دعوت میکنیم برای تشخیص تشک رویال اصل و تقلبی تنها به کمک 8 روش ساده به این مقاله سری بزنید.

اما آیا لزوما یک تشک ارزان قیمت، کیفیت ساخت پایینی دارد؟ پاسخ این سوال با وجود مدل آناهیتا پددار رویال، قطعا نه است! این تشک حالت خواب دوگانه دارد و خرید آن، مثل با یک تیر دو نشان زدن است. چراکه فرم‌پذیری و میزان نرمی سمت پددار آن نسبت به طرف بدون پد بیشتر است. تشک آناهیتا با داشتن فنرهای میکرو و فریم فولادی با ضخامت 4.4 میلی‌متر، دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. به‌طوری که شرکت رویال برای آن، کارت ضمانت 6 ساله صادر می‌کند.

رنج قیمت تشک طبی فنری رویال برای داشتن خواب لذت‌بخش

آیا تشکی وجود دارد که هم احساس راحتی روی آن داشته باشید و هم سلامت شما را حفظ کند؟ با استفاده از تشک‌های طبی فنری شرکت رویال، آسایش و سلامتی را یکجا تجربه خواهید کرد. این تشک‌ها به خاطر داشتن لایه‌هایی از فوم‌های طبی روی فنرهایشان، فرم‌پذیری بالایی دارند و پشتیبانی خوبی را ارائه می‌کنند. در هر حالتی که روی آنها دراز بکشید، با تفکیک شدن قسمت‌های سبک و سنگین بدن، حالت تراز ستون فقرات شما حفظ می‌شود.

شرکت رویال در بین محصولاتش، 6 مدل تشک طبی فنری دارد که هر کدام با ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فردشان برای دسته خاصی از افراد مناسب اند. مثلا مدل فنر پاکتی رویال برای کسانی که عاشق تشک‌های نرم و راحت هستند، انتخابی فوق‌العاده است. این تشک در مرکزش سیستم فنربندی میکرو پاکت دارد که جدیدترین تکنولوژی فنر منفصل است. مدل فنرپاکتی با فرم‌پذیری بی‌نظیرش، محل استراحتی نرم و طبی برای شما خواهد بود. با وجود پارچه 1200 گرمی آن که از الیاف تماما طبیعی پنبه تشکیل شده، احساس می‌کنید که در حال استراحت روی یک تشک هتلی لوکس هستید. در بازار فعلی، کمتر برندی را می‌توانید پیدا کنید که محصولات طبی فنری آن در عین داشتن قیمت‌های مناسب، چنین کیفیت بالایی داشته باشند. قیمت تشک رویال طبی فنری به نرخ در کارخانه 3،300،000 الی 13،395،000 تومان است.

قیمت تشک طبی رویال برای خداحافظی با کمردرد

در مسیر داشتن زندگی سالم‌تر، هوشمندانه‌ترین قدمی که می‌توانید بردارید، خرید تشک طبی است. ورزش کردن و خوردن غذای سالم اقداماتی است که در بیداری برای سلامت خود انجام می‌دهید. اما موقع خواب، که یک سوم عمرمان را تشکیل می‌دهد، چیزی که سلامتی ما را تضمین می‌کند، استفاده از تشکی مناسب است. بدن ما در خواب به ترمیم و بازسازی خودش می‌پردازد و خیلی‌ها با خوابیدن روی تشکی نامرغوب، این فرصت را از دست می‌دهند.

لیست قیمت تشک طبی رویال که از 3،250،000 تومان شروع می‌شود، به قدری مناسب است که هر فردی با هر توان مالی می‌تواند یکی از محصولات تمام ارتوپدی این شرکت را تهیه کند. در بین تشک‌های تمام طبی رویال، مدل مدیکال مموری فوم، پرچمدار است. این تشک می‌تواند برای درمان یا پیشگیری تمام مشکلات ارتوپدی شما از دیسک کمر گرفته تا درد مفاصل مثل یک معجزه عمل کند. دوام و ماندگاری آن با وجود ریباند 80 کیلویی، ترموفلت فشرده و قاب پلی اورتان مثال‌زدنی است. ویژگی‌‌ای که مدل مدیکال مموری فوم را از دیگر تشک‌های تمام طبی متمایز می‌کند، داشتن پد 4 سانتی فوم هوشمند است. اگر درجه سفتی سمت بدون پد برای شما اذیت کننده بود، کافیست تشک را برگردانید و از سمت پددار آن استفاده کنید.

تشک رویال از کجا بخرم؟

برای هر خریداری، تهیه تشک از نمایندگی‌ها یک انتخاب هوشمندانه و مطمئن است. چراکه با مراجعه به آنها، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که محصولی اصل و باکیفیت را دریافت می‌کنید. از طرفی، تنها مراکزی که در آنها قیمت تشک رویال با نرخ در کارخانه به شما ارائه می‌شود، نمایندگی‌های رسمی این شرکت هستند. امروزه مسائلی مثل کمبود وقت و هزینه رفت و آمد، خیلی‌ها را به سمت خرید اینترنتی سوغ داده است. شاید بپرسید آیا فروشگاه آنلاینی وجود دارد که بتوان تمام محصولات شرکت رویال را با بهترین قیمت از آن خریداری کرد؟ فروشگاه تشک آنلاین تنها نماینده رسمی شرکت رویال برای خرید اینترنتی است. این وب سایت، بستری را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا به راحتی هر چه تمام‌تر بتوانند به صورت غیر حضوری، تشک رویال مورد نظر خود را سفارش داده و سراسر کشور در منزل تحویل بگیرند. برای بهره‌مندی از مشاوره رایگان می‌توانید به آدرس /https://toshak.online سری بزنید و یا با شماره 02191304909 تماس بگیرید. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها