کد خبر: 662693
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

چند نفر در جهان با بازی همستر کامبت نات کوین جمع می‌کنند؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تیم همستر کامبت روز چهارشنبه 5 ژوئن اعلام کرد که تا به امروز 100‌میلیون بازیکن را به مینی بازی تلگرامی خود جذب کرده‌است و قبل از این نیز 60‌میلیونی‌شدن کاربران همستر در هفته گذشته خبر بزرگی بود.

چند نفر در جهان با بازی همستر کامبت نات کوین جمع می‌کنند؟
کد خبر: 662693
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۹ ۱۸:۰۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به بررسی بازی همستر کامبت پرداخته است. 

به گزارش دنیای اقتصاد، در بخش‌هایی از این گزارش می‌خوانید؛ 

تیم همستر کامبت روز چهارشنبه 5 ژوئن اعلام کرد که تا به امروز 100‌میلیون بازیکن را به مینی بازی تلگرامی خود جذب کرده‌است و قبل از این نیز 60‌میلیونی‌شدن کاربران همستر در هفته گذشته خبر بزرگی بود. در حال‌حاضر، اسکرین‌‌‌‌‌شات‌‌‌‌‌های به اشتراک گذاشته شده توسط تیم همستر چیزی در محدوده 40 تا 45‌میلیون کاربر فعال روزانه را نشان می‌دهد، اگرچه بخش بزرگی از این رقم ممکن است افرادی باشند که برای اولین‌بار بازی می‌کنند.

این بازی اکنون با بیش از 27‌میلیون مشترک، بزرگ‌ترین کانال تلگرامی است و بیش از سه‌برابر کانال رسمی نات‌کوین عضو دارد. تیم همستر همچنین نزدیک به 17‌میلیون مشترک یوتیوب را جذب کرده‌است و در توییتر نیز تقریبا 6‌میلیون دنبال‌‌‌‌‌کننده دارد. در اسپیس توییتری، یکی از اعضای تیم همستر کامبت، گفت که هدف فعلی این گروه لیست‌شدن توکن‌‌‌‌‌ها در ماه ژوئیه است، اگرچه ممکن است بر اساس عوامل مختلف تغییر کند. همان‌طور که نات‌کوین نیز با اندکی تاخیر نسبت به زمان پیش‌بینی‌شده لیست شد، اما در نهایت انتظار بازیکنان نات‌کوین، به‌ویژه آنهایی که توکن‌‌‌‌‌های خود را نگه‌داشتند، جواب داد و این توکن در دو هفته گذشته 350‌درصد رشد داشته‌ و اکنون یکی از 60 ارز دیجیتال برتر در مجموع با ارزش بازار با 2.15‌میلیارد دلار است. در کنار رشد چشمگیر این برنامه باید درنظر داشت تا زمانی‌که ارز همستر وایت‌پیپر (سندی فنی و رسمی که اطلاعات، هدف و مسیر توسعه‌‌‌‌‌ محصول را مشخص می‌کند) ندارد و چشم‌‌‌‌‌انداز مشخصی برای پروژه همستر کامبت طراحی نشده (به این معنا که تعداد کل توکن‌‌‌‌‌ها مشخص نیست)، بسیار محتمل است روش توزیع آن منصفانه نباشد.

بازیکنان همستر کامبت بدون‌شک امیدوارند که پس از در دسترس قرارگرفتن توکن‌‌‌‌‌های در معرض خرید و فروش، سرنوشتی مشابه با نات‌کوین داشته باشند. ارز همستر بسیار شبیه نات‌کوین است اما هنوز اقبال آن را در بازار ندارد و در صرافی‌‌‌‌‌ها معامله نمی‌شود. در حال‌حاضر در سرتاسر جهان تنها ۷صرافی به شکل محدود ارز همستر را در کنار سایر رمزارزها لیست کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد کماکان راه طولانی تا خرید و فروش این ارز باقی‌مانده است. شما می‌‌‌‌‌توانید سکه‌‌‌‌‌های بسیاری را در این بازی جمع کنید، اما هیچ‌‌‌‌‌کس نمی‌تواند به شما اطمینان دهد به این زودی بتوانید آن سکه‌‌‌‌‌ها را به دلار تبدیل کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها