کد خبر: 221824
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

ماجرای دختر نارنج و ترنج روایت می‌شود

نمایش «ترنج» به کارگردانی افسانه زمانی این روزها در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است روایتی از داستان معروف «دختر نارنج و ترنج» را به نمایش می گذارد.

ماجرای دختر نارنج و ترنج روایت می‌شود
کد خبر: 221824
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایش «ترنج» نوشته مشترک افسانه زمانی و نسرین خنجری از 28 تیرماه اجرای عمومی خود را در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده است. جدیدترین تیزر این اثر نمایشی به تازگی منتشر شده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: عمارت اعیانی، برای برگزاری مهمانی، شلوغ و پر هیاهو ست، در مطبخ هم همه سرگرم کار و تهیه غذا هستند، اما ترنج کوچولو دلخور است چرا که هنوز کوچک است و اجازه ورود به مهمانی را ندارد پس به سراغ وسایل خانم جون می رود که .... .

این نمایش براساس افسانه معروف «دختر نارنج و ترنج» نوشته شده است.

این اثر نمایشی با بازی بهناز بستان دوست، مریم آشوری، مهرنوش شریعتی، مرضیه نادری اجرا می شود و در کنار این گروه، 2 بازیگر خردسال بارسین سلیمانی و پرنیان اصغرزاده نیز ترکیب بازیگران را کامل می کنند.

سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه با این نمایش همکاری دارد و طراحی اشیا نیز بر عهده منیر مولوی‌زاده است. همچنین عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز و مهدی دوایی نیز به عنوان طراح پوستر و بروشور، گروه اجرایی این نمایش را همراهی می‌کنند.

سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله واقع شده است. این نمایش تا 10 مرداد روی صحنه خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها