کد خبر: 260663
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

آرمان درویش چه عملکردی در سینمای ایران داشته است؟

آرمان درویش با ایفای‌نقش در 7 فیلم جزو بازیگران فعال سینما، در سال 1397 است. فیلم‌های «یلدا» به‌کارگردانی مسعود بخشی، «بازیچه» به‌کارگردانی محمدعلی سجادی، «بازی‌های مردانه» به‌کارگردانی امین تبار، «لایه‌های دروغ» (محصول مشترک ایران و فنلاند) به‌کارگردانی رامین سهراب، «مقیمان ناکجا» به‌کارگردانی شهاب حسینی، «خورشید نیمه‌شب» به‌کارگردانی شبیر شیرازی و «لابی» به‌کارگردانی محمد پرویزی از جمله فیلم‌هایی است که آرمان درویش در آن‌ها ایفای‌نقش داشته و آماده‌ی نمایش در جشنواره‌ها و یا اکران عمومی است.

آرمان درویش چه عملکردی در سینمای ایران داشته است؟
کد خبر: 260663
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| از میان این آثار فیلم یلدا به بخش مسابقه‌ی فیلم‌های اول جشنواره‌ی فیلم فجر راه پیدا کرده که آرمان درویش در آن نقش یک مجری تلویزیون را برعهده دارد و با بابک کریمی، فرشته صدرعرفایی و بهناز جعفری هم‌بازی است. تهیه‌کنندگی فیلم را علی مصفا بر عهده دارد. مسعود بخشی پیش از این، ساخت مستند «تهران انار ندارد» و فیلم سینمایی «یک خانواده‌ی محترم» را در کارنامه‌ی فیلم‌سازی خود دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، فیلم بازیچه نیز تازه‌ترین ساخته‌ی محمدعلی سجادی، کارگردان آثار شناخته‌شده‌ای از جمله «اثیری» و «شیفته» است. در بازیچه علاوه بر آرمان درویش، رویا تیموریان، رضا بابک، آناهیتا درگاهی و... به ایفای‌نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم بازی‌های مردانه یک همکاری قدرتمند در حوزه‌ی بازیگری با مثلث آرمان درویش، لوون هفتوان و نادر فلاح است که آخرین تجربه‌ی زنده‌یاد هفتوان در حوزه‌ی بازیگری محسوب می‌شود.

آرمان درویش متولد 1366 و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی از دانشگاه سوره است. او از کشف‌های بازیگری شهاب حسینی بوده و با اولین فیلم خود «چهارشنبه» ساخته‌ی سروش محمدزاده، مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در نظرسنجی مجله‌ی فیلم بعد از نوید محمدزاده برای بازی در «ابد و یک روز»، به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بیش‌ترین رای را آورد. همچنین درویش برای بازی در فیلم «کمدی انسانی» ساخته‌‌ی محمدهادی کریمی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی تامیل نروژ شد. فیلم «پشت دیوار سکوت» ساخته‌ی مسعود جعفری‌جوزانی که اخیراً اکران شد، از دیگر کارهای سینمایی کارنامه‌ی آرمان درویش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها