در کوثربلاگ؛

فضای مجازی امن برای زنان فراهم شد

کوثربلاگ برای ایجاد فضای سالم و محیط امن و نجیب در فضای مجازی امکان عضویت عموم بانوان را در این سرویس وبلاگ‌نویسی فراهم کرده است.

فضای مجازی امن برای زنان فراهم شد
کد خبر: 265047
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| کوثربلاگ بعنوان پدیدآورنده نسل دوم وبلاگ‌نویسی، فضای مناسبی ویژه بانوان فراهم کرده تا در محیطی امن و نجیب بتوانند محتوای خود را به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کنند.

در نسل جدید وبلاگ نویسی (بلاگ 2)، شاهد جریان‌سازی‌ها و جنبش‌های وبلاگی، کمپین‌ها و مسابقات، امکانات و ابزارهای پیشرفته در بارگذاری محتوا و مدیریت وبلاگ و رتبه‌بندی وبلاگ‌ها هستیم، کوثربلاگ با شعار «رسانه‌ی نوین بانوان» حداکثر امکانات لازم را برای فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی فراهم کرده است.

از جمله امکانات این سرویس وبلاگی می‌توان به فضای اختصاصی برای آپلود انواع فایل، قالب‌های متنوع و اختصاصی با قابلیت ریسپانسیو «واکنش گرا»، سیستم آماردهی پیشرفته، رتبه‌بندی و امتیازدهی روزانه وبلاگ‌ها، سئوی قدرتمند و پیشرفته، امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات و همچنین امکان وبلاگ‌نویسی گروهی اشاره کرد.

کاربران با نرم‌افزار موبایلی کوثربلاگ نیز می‌توانند ضمن انتشار سریع مطالب مورد نظر در هر لحظه، وبلاگ خود را به آسانی مدیریت و به‌روز کنند.

کوثربلاگ با نزدیک به یک دهه فعالیت در عرصه‌ وبلاگ‌، هم اکنون دارای بیش از 12 هزار وبلاگ بوده که مطالب آن‌ها ماهانه در نزدیک به یک میلیون بازدیدکننده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت رایگان در این سرویس، مالک یک یا چند وبلاگ اختصاصی شده و به صورت فردی یا گروهی برای نویسندگی و مدیریت وبلاگ اقدام کنند، برای عضویت در کوثربلاگ و ساخت وبلاگ می‌توانید به نشانی www.kowsarblog.ir مراجعه کنید.

منبع: شفقنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها