کد خبر: 269013
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۱:۱۲:۲۸
| |

زنان وزنه‌بردار ایران در اندیشه موفقیت در المپیک

تیم وزنه‌برداری زنان ایران در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با برگزاری اردوهای متعدد از هم اکنون خود را برای درخشش در مسابقات سال آینده و رقابت‌های المپیک 2020 آماده می کند.

زنان وزنه‌بردار ایران در اندیشه موفقیت در المپیک
کد خبر: 269013
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۱:۱۲:۲۸

اعتمادآنلاین| اردوی تیم های رده سنی و بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران برای حضور در مسابقات بین المللی سال آینده از 22 دی ماه آغاز شد و 19 بهمن به پایان رسید.


وزنه برداران زن ایران در این اردو زیر نظر «مریم امرالله» مربی این تیم بودند که در رده نوجوانان نگین آقایی از آذربایجان شرقی، یکتا جمالی از اصفهان، نرگس میرزکی از البرز، فاطمه گراوند از خوزستان، نیوشا مرادی از فارس، الناز باجلانی از کردستان، هانیه کرمی از کرمانشاه و پارمیدا محمودیان از گلستان حضور داشتند.


نخستین تیم تاریخ وزنه برداری بانوان ایران اردیبهشت ماه امسال در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا در شهر اورگنج ازبکستان حضور یافت.


تیم دختران ایران در نخستین حضور بین المللی خود با کسب 234 امتیاز در رده نهم نوجوانان آسیا قرار گرفت که در بخش انفرادی پارمیدا محمودیان (دسته 58 کیلوگرم) با مجموع 102 کیلوگرم ششم شد، الناز باجلانی (دسته 63 کیلوگرم) با مجموع 143 کیلوگرم در مکان پنجم قرار گرفت، مهدیه کلالی (دسته 69 کیلوگرم) با مجموع 102 کیلوگرم به مقام هشتم رسید و در نهایت سیده نرگس میرزکی (دسته به اضافه 75 کیلوگرم) در مجموع 109 کیلوگرم در مکان هفتم ایستاد.


بانوان ایرانی در بازی های المپیک 2020 توکیو نیز 2 سهیمه وزنه برداری دارند.


همچنین در رده جوانان نیز آتوسا باجلانی از کردستان و حدیثه حاجی کناری از مازندران در این اردو حضور داشتند.


پوپک بسامی از تهران، مریم زارع از فارس، ابریشم ارجمند خواه از تهران، الهام حسینی از لرستان، مرضیه قنبری از خراسان رضوی و پریسا جهانفکریان از کهگیلویه و بویر احمد نیز وزنه برداران بانوان ایران رده بزرگسالان حاضر در این مرحله از اردو بودند.


این اردو در حالی پایان یافت که ماموران ستاد ملی مبارزه بادوپینگ کشورمان (نادو) به صورت سرزده پس از حضور در محل اردو از تمامی ملی پوشان آزمایش دوپینگ گرفتند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها