کد خبر: 272630
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۴:۵۴:۰۰
| |

حذف صدای «یاس» از تیتراژ پایانی سریال «رقص روی شیشه»

تیتراژ پایانی سریال «رقص روی شیشه» به تهیه کنندگی پیمان جعفری و کارگردانی مهدی گلستانه که توسط یاس خوانده شده از سریال حذف شده است.

حذف صدای «یاس» از تیتراژ پایانی سریال «رقص روی شیشه»
کد خبر: 272630
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۱۴:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سریال بیست و شش قسمتی «رقص روی شیشه» به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری و کارگردانی مهدی گلستانه با بازی بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی‌نسب یکی از آثار جدیدی است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

یاسر بختیاری (یاس) تیتراژ پایانی سریال «رقص روی شیشه» را خوانده است، اما پس از انتشار قسمت اول آن با وجود موافقت اولیه مسئولان مربوطه، این قطعه از تیتراژ سریال حذف شده است.

یاسر بختیاری،‌ طی توضیحی در کانال شخصی‌اش درباره این اثر چنین گفته است: «امید که باب میل باشه. البته طبیعتا این آهنگ به گوش عده‌ای خوشایند نخواهد بود. چون حقایقی در آن بازگو شده که دلایل ضعف و بی‌هویت شدن هنر و موسیقی ایران است و امیدوارم بجای موضع‌گیری‌ها، این معایب را ببینیم و برطرف کنیم؛ زیرا اگر چنانچه با همین روال به‌ این مسیر ادامه دهیم گوش‌ها و چشم‌های ما به ضعیف‌ترین سلایق سوق خواهد یافت و به درد نخورترین‌ها به عنوان الگوی رفتاری به جامعه معرفی خواهندشد و ناگفته نماند که‌ این اتفاق متاسفانه افتاده است. آهنگ «سفارشی» تلنگری به گوش‌هاست و امیدوارم که پیام این اثر در عین تلخ بودن مفید واقع شود. در غیر اینصورت این راه ادامه دارد.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها