کد خبر: 308027
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

حزب سبز آلمان، حزب محبوب این روزهای آلمان

نتایج اولیه انتخابات پارلمان اروپا حاکی از آن است که در آلمان سبزها بزرگ‌ترین برنده بودند و رای خود را دو برابر کردند.

حجم ویدیو: 3.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 308027
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نتایج اولیه انتخابات پارلمان اروپا حاکی از آن است که در آلمان سبزها بزرگ‌ترین برنده بودند و رای خود را دو برابر کردند.

بر اساس ارزیابی‌ کارشناسان، بسیاری از آرای سوسیال دموکرات‌ها و دو حزب دموکرات‌ و سوسیال مسیحی به سمت حزب سبزها تغییر یافته است.

حزب سبز آلمان از موفق‌ترین و معروف‌ترین حزب‌های محیط‌زیست‌گرای جهان است. این حزب از اتحاد دو حزب کوچک‌تر سبزها و ائتلاف 90 در سال 1993 شکل گرفت.

حفاظت از محیط‌زیست، تحمل و همزیستی مسالمت‌آمیز در یک جامعه چندفرهنگی از جمله اصول بنیادین این حزب به شمار می‌روند که خط‌مشی و سیاست حزب سبز آلمان بر آنها استوار است.

دیوید مک‌آلیستر، سیاستمدار دموکرات مسیحی و از اعضای گروه «حزب مردم اروپا»، می‌گوید که جهش سبزها در آلمان نشان می‌دهد محافظه‌کاران و سوسیال‌دموکرات‌ها باید بیشتر برای تغییرات اقلیمی کار می‌کردند.

گونتر اوتینگر، کمیسر آلمانی امور بودجه اتحادیه اروپا: من فکر نمی‌کنم که سبزها در انتخابات پارلمانی آلمان، نتیجه مشابه و خوبی را که در انتخابات پارلمانی اروپا به دست آوردند کسب کنند.

به گفته اوتینگر، در کنار مساله حفاظت از آب‌وهوا (که مورد توجه حزب سبز است) مساله اقتصاد، کار و مسائل اجتماعی نیز در سطح آلمان نقش مهمی برای شهروندان ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها