کد خبر: 312636
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۰:۵۴:۲۷
| |

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام:

همسر آزاری اصلی ترین علت مراجعه به مراکز اورژانس اجتماعی ایلام است

شاپور کردی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام همسر آزاری را اصلی ترین علت مراجعان به مراکز اورژانس اجتماعی این استان عنوان کرد.

همسر آزاری اصلی ترین علت مراجعه به مراکز اورژانس اجتماعی ایلام است
کد خبر: 312636
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۵ ۱۰:۵۴:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ شاپور کردی، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام گرفته از مجموع هشت هزار و 442 نفری که در طول سال گذشته به مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی (123) مراجعه کرده‌اند بیشترین علت مشکل این افراد همسر آزاری بوده است.

وی با ذکر اینکه عمده این افراد زنانی بوده که از همسرانشان آزار دیده‌اند، ادامه داد: شمار محدودی هم از مراجعان مردانی بوده که از سوی همسرانشان مورد آزار قرار گرفته اند.

معاون بهزیستی ایلام یادآور شد: از مجموع مراجعان سه هزار و 682 مورد بصورت تلفنی و مابقی نیز بصورت حضوری به هشت مرکز اورژانس اجتماعی این سازمان واقع در شهرستان های استان و همچنین پنج پایگاه خدمات اجتماعی واقع در سایر شهرها و سکونتگاه های غیر مجاز مراجعه داشته‌ اند.

کردی کودک آزاری، خودکشی، فرار از منزل، سالمند آزاری، معلول آزاری، اعتیاد، نزاع خانوادگی و بیکاری را از دیگر علل مراجعه افراد به مراکز اورژانس و پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی برشمرد.

وی نحوه مراجعه حضوری به مراکز اورژانس بهزیستی را از طریق ارجاعی خط 123، ارجاعی از واحد سیار، خودمعرف و یا مراجع قضایی اعلام کرد و گفت: این افراد از خدمات مددکاری، حقوقی، روانشناختی، ارجاع به روانپزشک و نگهداری بهره مند شده‌اند.

اداره کل بهزیستی ایلام با حمایت از 20 هزار مددجو در چهار حوزه اجتماعی، توانبخشی، فرهنگی و پیشگیری و مشارکت‌های مردمی به عموم مردم خدمت ارایه می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها