مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

صدرالساداتی‌ها با تصمیم خودشان به قم باز‌گشته‌اند/ آنها ربوده و مفقود نشدند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اعلام اینکه صدرالساداتی‌ها ربوده و مفقود نشدند، گفت: آنها با تصمیم خودشان به قم باز‌گشته‌اند.

صدرالساداتی‌ها با تصمیم خودشان به قم باز‌گشته‌اند/ آنها ربوده و مفقود نشدند
کد خبر: 338332
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ ۱۵:۴۶:۰۴

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر مفقود شدن حجت الاسلام صدرالساداتی ابیان کرد: آقایان صدرالساداتی ربوده و مفقود نشدند و کسی هم آنها را به جایی منتقل نکرده است.

وی افزود: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می گیرند که موبایل های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا این تصمیم را اجرایی و موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند.

نماینده مردم قم در ادامه بیان کردند: آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی دهند.

ذوالنوری ادامه داد: آنجا در منزل برادر آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده آنها خبری از آنها نداشتند اذیت و ناراحت شدند و نهایتاً به آگاهی و مراجع دیگر مراجعه کردند که از این ها خبری نیست و مفقود هستند.

وی افزود: هیچ محدودیتی وجود نداشته و بعد نیروهای امنیتی تلاش کردند که به نحوی ردی از اینها پیدا کنند که این اتفاق می‌افتد و می‌بینند که آنها در یک خانه به اختیار خودشان بدون اینکه کسی از آنها اطلاعی داشته باشد حضور داشتند؛ حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تلاش هم شده که در محلی که استراحت یا اختفا صورت گرفته است نیروهای امنیتی با تلاش زیاد آنجا را پیدا کنند، البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریباً لو رفت و مشکل خاصی هم نیست.

ذوالنوری در ادامه یادآور شد: هیچ بگیر و ببند و برخوردی هم در این قضیه نبوده و مهم این است که هم نیروهای امنیتی و هم خانواده آنها متوجه شدند که کجا هستند و چیزی به نام ربودن و مخفی کردن و جایی بردن و موارد این گونه این چنینی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر برادران صدرالساداتی کجا هستند گفت: آنها که مراقب ندارند که بگویند کجا هستند مهم این بود که نیروهای امنیتی و خانواده شان بفهمند که کجا هستند که مشخص شد اما اینکه با چه انگیزه و نظر و برنامه‌ای بوده است که گوشی شان را خاموش کردند و علت این تصمیم چه بوده که ما نمیدانیم اما هیچ محدودیت و ربودنی در کار نبوده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها