کد خبر: 343541
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۲:۴۹:۰۰
| |

کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛

یزدانی بدون مبارزه طلا گرفت

براساس گزارش یک تارنمای هندی «دیپاک پونیا» حریف «حسن یزدانی» در فینال وزن 86 کیلوگرم پیکارهای کشتی قهرمانی سال 2019 جهان، به دلیل مصدومیت در این مبارزه حضور نخواهد داشت.

یزدانی بدون مبارزه طلا گرفت
کد خبر: 343541
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۱۲:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پونیا که قرار بود در فینال وزن 86 کیلوگرم مقابل یزدانی قرار گیرد، به دلیل مصدومیت این رقابت را از دست داده و بدین ترتیب صاحب مدال نقره خواهد شد.

گفته می‌شود پونیا که از ناحیه پای چپ و چشم دچار آسیب‌دیدگی شده است، برای مبارزه با یزدانی آماده نخواهد بود.

پونیا در مصاحبه اسپورت استار هند اظهار داشت: پای چپم متورم شده و درد می‌کند؛ چشمم نیز متورم است اما این اتفاق در کشتی طبیعی است؛ هر 2 مصدومیت در دور اول برای من به وجود آمد؛ بنابراین در فینال مبارزه نخواهم کرد.

در صورتی که پونیا در فینال به میدان نرود، یزدانی مدال طلای جهان را بدون دردسر به گردن خواهد آویخت.

«حسین کریمی» مربی ایرانی تیم کشتی آزاد هند خبر مصدومیت پونیا را تایید و اعلام کرد که این کشتی‌گیر در فینال مقابل یزدانی قرار نخواهد گرفت.

حسن یزدانی به غیر از مدال طلای بازی‌های المپیک 2016 ریو، با کسب این مدال طلا صاحب دومین مدال طلا در رقابت‌های جهانی شد. او یک برنز و یک نقره جهان را نیز در کارنامه دارد.

یزدانی مدال طلای بازی‌های آسیایی و جوانان جهان را نیز در کارنامه دارد.

پیش از این «علیرضا کریمی» در وزن 92 کیلوگرم مدال نقره و «یونس امامی» در وزن 70 کیلوگرم مدال برنز گرفته بوند و «رضا اطری» نیز در وزن 57 کیلوگرم پنجم شده بود.

امروز (یکشنبه) قرار بود «حسن یزدانی» در وزن 86 کیلوگرم و «بهنام احسان‌پور» در وزن 61 کیلوگرم به ترتیب در دیدار فینال و رده‌بندی باید به مصاف بروند.

پیش از این نیز «یدالله محبی» در وزن 125 کیلوگرم، «رضا افضلی» در وزن 74 کیلوگرم و «امیرمحمد یزدانی» در وزن 65 کیلوگرم که اوزان آنها المپیکی است، از دور رقابت‌ها حذف شده‌ بودند.

به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای کسب سهمیه المپیک در این وزن‌ها باید در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای و جهانی حضور یابد. کشتی آزاد ایران توسط «رضا اطری» در وزن 57 کیلوگرم و «حسن یزدانی» در وزن 86 کیلوگرم 2 سهمیه المپیک کسب کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها