سرپرست تیم‌های ملی:

ریاست فدراسیون کشتی مصمم به حمایت از کشتی زنان است

سرپرست تیم‌های ملی در خصوص برخی شایعه‌ها مبنی بر تعطیلی کشتی زنان، گفت: این سخنان درست نیست و ریاست فدراسیون مصمم به حمایت از کشتی زنان است.

ریاست فدراسیون کشتی مصمم به حمایت از کشتی زنان است
کد خبر: 351853
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مونا میرزایی در خصوص شایعه‌های تعطیلی کشتی زنان، اظهار داشت: چنین شایعه‌هایی درست نیست و «فاطمه درخشانی» نایب رییس زنان فدراسیون، برنامه کشتی زنان را به زودی اعلام می‌کند. من هم پیش از آنکه سرپرستی کشتی زنان را برعهده بگیرم این شایعه‌ها را شنیده بودم اما با صحبت‌هایی که با «علیرضا دبیر» ریاست فدراسیون داشتم، متوجه شدم که نگرش او بسیار متفاوت و چنین سخنانی درست نیست.

وی افزود: دبیر برای حمایت از کشتی زنان مصمم است و دختران ما نباید نگران باشند زیرا برنامه‌های خوبی پیش‌رو داریم.

سرپرست تیم‌های ملی کشتی زنان عنوان کرد: در این مدت «مهسیما بابایی» به عنوان سرپرست برای زنان کشتی‌گیر بسیار زحمت کشید و دلسوزانه برای آنان کار کرد. در دوران سرپرستی او خیلی کارها انجام شد و جا دارد تا از وی برای این تلاش‌ها تشکر کنم.

وی یادآور شد: ایجاد تغییر در هر فدراسیونی طبیعی است و باید با دید مثبت به این قضیه و خوشبینانه به آینده نگاه کنیم. باید در این عرصه به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم تا بتوانیم اهداف کشتی زنان را تحقق بخشیم. برنامه‌های خوبی در پیش است و کشتی‌گیران ما باید با دید مثبت به این تغییر و تحولات نگاه کنند و مصمم به کار خود ادامه دهند.

«مونا میرزایی» دیروز(دوشنبه) با حکم «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست کشتی زنان منصوب شد.

پیش از وی «مهسیما بابایی» مقام سرپرستی را برعهده داشت. وی از سال 95 از سوی «مریم منظمی» نایب رییس زنان اسبق فدراسوین کشتی و با حکم «رسول خادم» رییس اسبق فدراسیون به عنوان سرپرست تیم‌های آلیش، گراپلینگ و کلاسیک زنان با فدراسیون کشتی همکاری داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها