کد خبر: 382548
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۲:۲۵
| |

رشد 4 درصدی معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (16 بهمن ماه) به عدد 445 هزار و 894 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته بیش از چهار درصد رشد داشت.

رشد 4 درصدی معاملات بورس در هفته‌ای که گذشت
کد خبر: 382548
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۱:۴۲:۲۵

اعتمادآنلاین| در پنج روز معاملات هفته‌ جاری، شاخص بورس 18 هزار و 755 واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز سه شنبه (8 بهمن ماه) با عدد 427 هزار و 139 واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (16 بهمن ماه) به عدد 445 هزار و 894 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته 512 هزار و 286 واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم 540 هزار و 324 واحد رسید و افزایش 28 هزار و 38 واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته 139 هزار و 961 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 146 هزار و 571 واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از 93 هزار و 369 واحد به عدد 97 هزار و 765 واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بازار سرمایه نمادهای بانک تجارت، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات ایران خودرو و سایپا در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت خودرویی‌ها، بانک ها، فلزات اساسی، شیمیایی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشسته، مواد دارویی، چند رشته ای صنعتی، انبوه سازی، رایانه، کانی‌های فلزی، سیمان، کانی‌های غیرفلزی، تامین آب، برق و گاز با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

هفته‌ گذشته خودرو و قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری، شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، سیمان، آهک و گچ و سرمایه گذاری‌ها، کانی‌های فلزی، مواد دارویی، صنایع غذایی جز قند و شکر، سرمایه‌گذاری‌ها، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی و دارویی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، سرمایه‌گذاری‌ها، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، شیمیایی، سیمان، آهک و گچ، کانه های فلزی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، دارویی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، واسطه گری‌های مالی و پولی، انبوه سازی املاک و مستغلات، بیمه و بازنشستگی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، عرضه برق، گاز، بخار، بخار و آب گرم، محصولات کاغذی، کانی‌های غیرفلزی، محصولات فلزی و فنی و مهندسی بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها