«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کدام مسئولان و مقامات کشور به کرونا مبتلا شده‌اند؟

ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. تاکنون 17 نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.

کدام مسئولان و مقامات کشور به کرونا مبتلا شده‌اند؟
کد خبر: 389623
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شیرین جمشیدیان- کرونا 29 بهمن‌ماه به ایران رسید. شیوع این ویروس از قم آغاز شد و به اکثر استان‌ها سرایت کرد. تنها استان‌های خراسان‌ شمالی، زنجان، کرمان، بوشهر و چهارمحال و بختیاری تاکنون از نفوذ ویروس کرونا در امان بوده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. به گفته سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از 100 نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند تست پنج نفر از آنها مثبت بوده. تاکنون محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده شبستر در مجلس دهم، سکینه الماسی نماینده ماهشهر و منصوری نماینده ساوه اعلام کرده‌اند که مبتلا به کرونا هستند. البته مشخص نیست که این نماینده ها جزو 100 نفری بوده‌اند که در مجلس تست داده‌اند یا خیر.

سیدعلی آقازاده و محمدعلی رمضانی دستک، منتخبان رشت و آستانه اشرفیه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به کرونا مبتلا شدند که محمدعلی رمضانی بر اثر این بیماری درگذشت.

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و دبیر ستاد ویژه مدیریت پیشگیری ویروس کرونا ( بیشتر بخوانیم )، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری ( بیشتر بخوانیم )، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 تهران ( بیشتر بخوانیم )، و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ( بیشتر بخوانیم ) از جمله مقاماتی هستند که به کرونا مبتلا شدند. رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار نیز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت ( بیشتر بخوانیم ).

حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم نیز بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت ( بیشتر بخوانیم ).

همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت‌الله موسی شبیری زنجانی، چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد ( بیشتر بخوانیم ).

سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز از دیگر مبتلایان ویروس کرونا بود که در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت ( بیشتر بخوانیم ).

فریدالدین حدادعادل پسر غلامعلی حدادعادل هم به ویروس کرونا دچار است و در قرنطینه به سر می‌برد. گفته می‌شود تست کرونای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دولت یازدهم نیز مثبت بوده است.

تاکنون 17 نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها