کد خبر: 395360
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۰۰:۲۱
| |

مذاکره با قادر آشنا برای بازگشت به تئاتر/ تصمیم نهایی با وزیر است

قادر آشنا اعلام کرد که برای حضور مجدد در اداره کل هنرهای نمایشی با او مذاکراتی انجام شده و تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مذاکره با قادر آشنا برای بازگشت به تئاتر/ تصمیم نهایی با وزیر است
کد خبر: 395360
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۷ ۱۱:۰۰:۲۱

اعتمادآنلاین| اداره کل هنرهای نمایشی در روزهای پایانی سال 98 و با توجه به شرایط و اتفاقاتی که برای تئاتر ایران رخ داده، با استعفای شهرام کرمی در بلاتکلیفی به سر می‌برد. در این بین صحبت‌هایی در خصوص انتخاب سرپرست برای این اداره کل و نام چند گزینه نیز مطرح شده است.

یکی از نام‌هایی که به صورت جدی برای حضور در مدیریت تئاتر ایران به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح شده، قادر آشنا است؛ مدیری که پیش از این نیز در اداره کل هنرهای نمایشی قرار داشت و در حال حاضر مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

قادر آشنا مدیرکل اسبق هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره احتمال حضور مجدد خود در اداره کل هنرهای نمایشی گفت: دکتر سیدعباس صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با من صحبت و مذاکراتی درباره حضور مجدد در اداره کل هنرهای نمایشی داشتند که من تصمیم‌گیری نهایی در این باره را به خود ایشان واگذار کرده‌ام.

حضور مجدد قادر آشنا به‌عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی طی 24 ساعت گذشته یکی از جدی‌ترین گزینه‌هایی است که برای مدیریت تئاتر ایران مطرح شده است و باید دید در روزهای باقیمانده از سال 98 تکلیف مدیریت تئاتر ایران مشخص می شود یا نه.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها