کد خبر: 399860
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۴:۱۸
| |

محور کرج_چالوس مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور چالوس_کرج تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

محور کرج_چالوس مسدود است
کد خبر: 399860
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۴:۱۸

اعتمادآنلاین| نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: تردد در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) روان است و همچنین محور چالوس_کرج تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین- کرج محدوده پایانه شهید کلانتری نیمه سنگین است و در ادامه ترافیک در حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک، گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین و در محور شهریار- تهران محدوده شهرقدس سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: آزادراه تهران- شمال (قطعه یک)، واقع در استان تهران، از مورخ 20 فروردین لغایت 15 خرداد 99، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدخترمسدود هستند.

وی با بیان اینکه محور کرج- چالوس و بالعکس (کیلومتر 15) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران- شمال انجام می‌شود، افزود: آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19 تا 7 روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس- مرزن آباد انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور قزوین- همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود و محور بجنورد- آشخانه (کیلومتر 15) مسدود بوده و تردد از محور قدیم بجنورد- آشخانه (جاده بدرانلو) انجام می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: محور‌های شمشک- دیزین، اولنگ- شاهرود، سی‌سخت- پادنا، وازک- بلده، گنجنامه- تویسرکان، پونل- خلخال و سروآباد- پاوه مسدود هستند

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه خودرو، به آن استان مجاز است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها