کد خبر: 405484
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۴:۴۶:۰۰
| |

ماجرای جنایت خیابان گاندی

هنوز نام شاهرخ و سمیه در اذهان عمومی از دهه هفتاد باقی مانده است. دو دلداده مجنون که برای عشق‌شان کمر همت به قتل خانواده دختر بستند. بعدازظهر چهارشنبه 12 دی‌ماه 1375 برای شاهرخ وثوق و سمیه شهبازی‌نیا، روز قتل بود.

ماجرای جنایت خیابان گاندی
کد خبر: 405484
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۸ ۱۴:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| هنوز نام شاهرخ و سمیه در اذهان عمومی از دهه هفتاد باقی مانده است. دو دلداده مجنون که برای عشق‌شان کمر همت به قتل خانواده دختر بستند. بعد از ظهر چهارشنبه 12 دی ماه 1375 برای شاهرخ وثوق و سمیه شهبازی‌نیا، روز قتل بود. دو نوجوان 16 ساله،‌ برادر 8ساله و خواهر 13 ساله سمیه را به قتل رساندند و در قتل مادر سمیه ناکام ماندند که همین اتفاق هم ماجرای قتل را لو داد. در دادگاه سمیه در پاسخ به سوال قاضی که پرسید قبول دارید خواهر وبرادر خودتان را به قتل رساندید؟گفت: «بله قبول دارم».

من آنها را کشتم و می‌خواستم پدر و مادر و همه اعضای خانواده را بکشم و تا آنجایی که می‌توانستم دختران و پسران و جوانانی را که مثل خودم هستند بکشم و آنها را از این زندگی راحت کنم.بعد خودم را به ماموران معرفی کنم و خودم را از بین ببرم و اعدام شوم.» بعدها مشخص شد سمیه به علت بی‌توجهی و کمبود محبت پدر،‌مخالفت پدر در ازدواجش با شاهرخ و بی‌محبتی مادر نقشه قتل اعضای خانواده‌اش را کشیده بود و شاهرخ هم تایید کرده بود.

آنها اول سپیده 13 ساله را خفه می‌کنند و بعد شاهرخ محمدرضای 8 ساله را می‌کشد که البته می‌گوید به هر دو سمیه آمپول هوا می‌زند! مادر1 سمیه که به خانه بازمی‌گردد به او هم ضربه می‌زنند که خودش را با فرار نجات می‌دهد. دادگاه در 17 بهمن سال 1375 هر دو را به قصاص محکوم کرد که با اعلام گذشت پدر سمیه، شاهرخ به 10 سال و سمیه به 12 سال زندان محکوم شد. بعدها طی زندان هر دو آزاد شدند و هیچ‌گاه با هم ازدواج نکردند. طبق شنیده‌ها سمیه دو بار ازدواج کرده و جدا شده و شاهرخ هم برای همیشه از ایران رفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها