کد خبر: 407856
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۴:۵۲:۴۸
| |

مسئولیت‌های اجرایی اعضای هیئت رئیسه مجلس مشخص شد

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: در اولین جلسه هیئت رئیسه مجلس یازدهم، مسئولیت اجرایی هر یک از اعضای هیئت رئیسه مشخص شد.

مسئولیت‌های اجرایی اعضای هیئت رئیسه مجلس مشخص شد
کد خبر: 407856
|
۱۳۹۹/۰۳/۰۸ ۱۴:۵۲:۴۸

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی با اشاره به نخستین جلسه هیئت رئیسه مجلس یازدهم، اظهار داشت: این جلسه به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و مباحثی درباره سازوکار اداره مجلس یازدهم مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار بر این شد تا اعضای هیئت رئیسه با نمایندگانی که قرار است عضو کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس شوند، جلسه‌ای برگزار کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم تصریح کرد: هدف از برگزاری جلسه مشترک بین اعضای هیئت رئیسه و کاندیداهای عضویت کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس این است که اولویت‌ها برای ایجاد تغییراتی در آئین‌نامه داخلی مجلس مشخص شود.

سلیمی با بیان اینکه در این جلسه مسئولیت اجرایی هر یک از اعضای هیئت رئیسه مشخص شد، تصریح کرد: هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب سخنگوی هیئت رئیسه اتخاذ نشده است و احتمالاً روز یک شنبه و از میان یکی از اعضای ناظر هیئت رئیسه انتخاب خواهد شد.

سلیمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا اولویت‌های مجلس یازدهم پیرو پیام مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شود و سرلوحه کار نمایندگان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این در این جلسه تاکید زیادی شد که مسائل اقتصادی و فرهنگی مورد توجه ویژه و در اولویت کاری نمایندگان قرار گیرد.

سلیمی با اشاره به اظهارات رئیس مجلس در این جلسه، گفت: رئیس مجلس تاکید کرد که باید در مجلس یازدهم کار جهادی انجام شود و اجازه ندهیم مردم تحت فشار تحریم‌ها دچار مشکل شوند.

وی بیان کرد: تاکید رئیس مجلس آن بود که مجلس یازدهم برای کارآمدی مجلس حتماً برنامه خواهد داشت و آن را عملیاتی می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها