کد خبر: 408478
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۹:۳۶:۰۲
| |

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی نوشت:

چرا همان آبان‌ماه تعداد کشته‌ها اعلام نشد؟

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی نوشت:چرا همان ابان‌ماه اعلام نشد، که این همه تبعات نداشته باشد؟ حالا که اعلام‌ می‌شود و البته کار خوبی هم هست، حداقل جبران مافات شود و با اسم و رسم و تاریخ و محل واقعه و علت مرگ نیز اعلام شوند تا دیگر هیچ شائبه‌ای باقی نماند. اینطوری کسی نمی‌تواند ادعای دیگری داشته باشد.

چرا همان آبان‌ماه تعداد کشته‌ها اعلام نشد؟
کد خبر: 408478
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۰۹:۳۶:۰۲

اعتمادآنلاین| عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در واکنش به صحبت‌های شب گذشته عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره تعداد کشته‌شدگان آبان ماه نوشت: همین روزها تعداد کشته‌های آبان اعلام می‌شود. حوادث غمباری رخ داد و حدود 40 یا 45 نفر یعنی حدود 20 درصد کشته‌شدگان، افرادی بودند که با سلاح‌هایی کشته شدند که سلاح سازمانی نبود و آنها شهید شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، او در ادامه این مطلب تاکید کرد: چرا همین روزها؟ اگر 40 تا 45 نفر انان حدود 20 درصد شوند، یعنی 200 تا 225 نفر تعدادی است که می‌خواهید اعلام کنید. حالا اگر رقم را گِرد هم کنیم می‌شود 250 نفر.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی با انتقاد از دیر اعلام شدن تعداد کشته‌های آبان ماه عنوان کرد: فقط این نکته باقی می‌ماند که چرا همان ابان‌ماه اعلام نشد، که این همه تبعات نداشته باشد؟ حالا که اعلام‌ می‌شود و البته کار خوبی هم هست، حداقل جبران مافات شود و با اسم و رسم و تاریخ و محل واقعه و علت مرگ نیز اعلام شوند تا دیگر هیچ شائبه‌ای باقی نماند. اینطوری کسی نمی‌تواند ادعای دیگری داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها