سیدهاشم صفی‌الدین که دختر شهید سلیمانی عروس او شد، کیست؟

دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی عروس معاون اجرایی حزب‌الله لبنان شد.

سیدهاشم صفی‌الدین که دختر شهید سلیمانی عروس او شد، کیست؟
کد خبر: 415395
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۱:۵۵

اعتمادآنلاین| شب گذشته زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت که بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند. وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله داشته و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند دارد.


بیش از 50 سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.


وی همواره در میان افراد حزب الله است. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. ویژگی های فردی سیدهاشم صفی الدین به او این امکان را می دهد که شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله باشد؛ ولی از آنجا که اسرائیل همواره در کمین وی بوده است، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم تر در میان مردم ظاهر شود.

بهمن سال گذشته حجت‌الاسلام سید‌هاشم صفی‌الدین رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرده بود.

منبع: دیده بان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها