کد خبر: 425293
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۱:۳۸:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سخنگوی شورای نگهبان آب پاکی را روی دست احمدی‌نژاد ریخت؟

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز 20 مرداد خود با خبرنگاران گفت که توصیه می‌شود چهره‌های سیاسی که قبلا در انتخابات ریاست‌جمهوری ردصلاحیت شده‌اند دوباره ثبت نام کنند.

سخنگوی شورای نگهبان آب پاکی را روی دست احمدی‌نژاد ریخت؟
کد خبر: 425293
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ ۱۱:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی‌که حدود 9 ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 زمان باقی است، اما بازار گمانه‌زنی‌ها داغ داغ است. این گمانه‌زنی‌ها از شست خبری سخنگوی شورای نگهبان هم دور نماند.

به گزارش اعتمادآنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اعلام برخی از اسامی برای ریاست‌جمهوری 1400، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است.

او البته در ادامه تاکید کرد: از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت‌نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت‌نام نکنند.

این در حالی است که یکی از قوی‌ترین احتمالات درباره توصیه سخنگوی شورای نگهبان، متوجه محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم است. براساس گمانه‌زنی‌ها او یکی کسانی است که در حال گرم کردن خود برای مارتن 1400 است. حتی در میان اخبار ضد و نقیض این روزها برخی خبرها هم حکایت از تلاش او برای دیدار با آیت‌الله جنتی حکایت داشت که البته این موضوع از طرف برخی چهره‌های شورای نگهبان رد شد.

بعد از این اظهارنظر کدخدایی باید دید احمدی‌نژاد و اطرافیان او چه واکنشی به این اظهارنظر خواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها