میرمجید طاهری، وکیل خانواده روح‌الامینی:

احتمالاً وقت رسیدگی مجدد برای پرونده سعید مرتضوی تعیین می‌شود

وکیل خانواده روح‌الامینی گفت: دیروز دادگاه اظهارات طرفین را استماع کرد و منتظر تصمیم قضات هستیم احتمالاً وقت رسیدگی مجدد تعیین می‌شود.

احتمالاً وقت رسیدگی مجدد برای پرونده سعید مرتضوی تعیین می‌شود
کد خبر: 425684
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۰۸:۰۱:۵۵

اعتمادآنلاین| میرمجید طاهری، وکیل خانواده روح الامینی در باره شکایت عبدالحسین روح‌الامینی، پدر یکی از کشته‌شدگان کهریزک و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، از سعید مرتضوی و جزئیات جلسه دادگاه دیروز، اظهار کرد: پرونده موکل من دو قسمت داشت که یک قسمت آن مربوط به شعبه 76 و اتهام «بازداشت غیرقانونی» بود که رأی صادر شد و قسمت دیگر در شعبه 22 تجدید نظر بود که در رابطه با اتهام معاونت در قتل آقای مرتضوی بود.

وی افزود: مرتضوی نسبت به رأی صادر شده توسط شعبه 76 برای اتهام بازداشت غیرقانونی، درخواست اعاده دادرسی داد که در شعبه اول دیوان عالی کشور این درخواست تجویز شد، یعنی اجازه داده شد که پرونده مجدداً رسیدگی شود و به شعبه 8 کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

وی افزود: حدود 10 روز قبل به من اطلاع دادند و‌ برای دیروز تعیین وقت شد؛ برای کلیه شکات آقای مرتضوی اطلاعیه ارسال شده است، جلسه دیروز با حضور قضات، نماینده دادستان، آقای مرتضوی و وکیلشان و آقای روح‌الامینی تشکیل شد.

وکیل خانواده روح الامینی گفت: دیروز دادگاه اظهارات طرفین را استماع کرد و منتظر تصمیم قضات هستیم احتمالاً وقت رسیدگی مجدد تعیین می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها