آب پاکی اصولگرایان روی دست سعید جلیلی / جلیلی توان به دوش کشیدن مسئولیت ریاست‌جمهوری را ندارد؟

یک فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: جلیلی هم مانند حمایت‌کنندگانش توان اداره کشور را ندارد و بعید می‌دانم بتواند بار سنگین ریاست‌جمهوری را بر دوش بکشد. کشور ایران به رئیس‌جمهوری نیاز دارد که بتواند مردم را از شرایط سخت فعلی نجات دهد و با مدیریت و برنامه بحران‌ها را یک‌به‌یک پشت سر بگذارد که من چنین خصائلی در آقای جلیلی مشاهده نمی‌کنم.

آب پاکی اصولگرایان روی دست سعید جلیلی / جلیلی توان به دوش کشیدن مسئولیت ریاست‌جمهوری را ندارد؟
کد خبر: 431134
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۰۸:۰۶:۵۷

اعتمادآنلاین| سعید جلیلی به پشتوانه نیروهای جبهه پایداری خود را آماده انتخابات ریاست‌جمهوری1400 می‌کند و هنوز معلوم نیست که به غیر از پایداری دیگر نیروهای اصولگرا از او حمایت می‌کنند یا خیر. البته در این بین نباید از تأثیر صادق محصولی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروهای پایداری غافل شد؛ اویی که همیشه به عنوان مردِ پشت پرده این جریان سیاسی شناخته می‌شود.

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره کنش‌های انتخاباتی اخیر جبهه پایداری با محوریت نامزدی سعید جلیلی به گفت: «آنچه در کلیت می‌توان گفت این است که نیروهای جبهه پایداری بیش از آنچه هستند، خود را انقلابی می‌دانند. پایداری‌ها معمولا محدود فکر می‌کنند و این درحالی است که با تنگ‌نظری و کوته‌نگری نمی‌توان مملکت را اداره کرد. کشورداری دید وسیعی می‌خواهد که پایداری‌ها از آن بی‌بهره‌اند».


او درباره احتمال ریاست‌جمهوری سعید جلیلی هم گفت: «آقای جلیلی هم مانند حمایت‌کنندگانش توان اداره کشور را ندارد و بعید می‌دانم بتواند بار سنگین ریاست‌جمهوری را بر دوش بکشد. کشور ایران به رئیس‌جمهوری نیاز دارد که بتواند مردم را از شرایط سخت فعلی نجات دهد و با مدیریت و برنامه بحران‌ها را یک‌به‌یک پشت سر بگذارد که من چنین خصائلی در آقای جلیلی مشاهده نمی‌کنم».

کریمی اصفهانی درباره نقش و تأثیر صادق محصولی در مناسبات سیاسی کشور، خاصه در سیاست‌ورزی جبهه پایداری تصریح کرد: «آقای محصولی هم مانند آقای جلیلی نمی‌توان از پس مسئولیت‌ مهمی چون ریاست‌جمهوری برآید؛ در گذشته هم تجربه شایان ذکری ندارد که بگوییم او انسانی دارای تجربه ارزنده است و او هم فکر محدودی دارد اما به هر حال او امکانات مالی‌ای در اختیار دارد که با اتکاء به آن امکانات در عالم سیاست و به خصوص در تعیین خط‌مشی جبهه پایداری تأثیر گذار است».

او در پایان درخصوص ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور ایدآل گفت: «واقعیت این است که کشور ایران در مقطع کنونی احتیاح به یک قلندر عالم سیاست دارد؛ فردی که مورد وفاق اکثریت نیروهای سیاسی باشد؛ شخصیتی که سابقه خوب مدیریتش بر کسی پوشیده نباشد و از همین حالا بتوان پیش‌بینی کرد که اگر آن شخصیت رئیس‌جمهور شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود».

منبع: نامه‌نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها