شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی پروژه‌ای سوخته است

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی مسئله‌ای طبیعی و در عین حال پروژه‌ای سوخته است که جریان اصلاحات آن را هر دفعه تکرار می‌کند و هر زمانی که در موضع ضعف قرار می‌گیرد نظراتی از خود ارائه می‌کند.

حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی پروژه‌ای سوخته است
کد خبر: 433775
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۱۱:۴۱:۲۴

اعتمادآنلاین| دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب گفت: حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی پروژه‌ای سوخته است که جریان اصلاحات آن را هر دفعه تکرار می‌کند.


مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور پرویز فتاح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: موقعیت بسیار مناسبی است که نیرو‌های انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حضور داشته باشند و در حال حاضر یک مسیر درستی هم در جریان است.

او ادامه داد: مسیر انتخابات با مقدمات خوبی که دارد، می‌تواند در اختیار نیرو‌های کارآمد انقلابی قرار گیرد و البته شرایط برای مجموعه نیرو‌های انقلاب بسیار خوب است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: حاشیه‌سازی‌های انتخاباتی مسئله‌ای طبیعی و در عین حال پروژه‌ای سوخته است که جریان اصلاحات آن را هر دفعه تکرار می‌کند و هر زمانی که در موضع ضعف قرار می‌گیرد نظراتی از خود ارائه می‌کند.

شاکری یادآور شد: درواقع اصلاحات قصد فرار از پاسخگویی دارد و هر بار هم راهی برای این قضیه پیدا می‌کند، تقریبا می‌توان گفت که اصلاحات به دنبال حاشیه‌های زودرسی است که ذهن مردم مشغول آن شود، البته ما نباید وارد فضای حاشیه‌ای بشویم.

او بیان کرد: آقای فتاح و دیگر مسئولان هم برایشان در انتخابات امسال فرصت وجود دارد، مردم هم دنبال این هستند که یک رئیس جمهور انقلابی و اهل نظارت روی کار بیاید.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای دولت یازدهم و دوازدهم، مردم اعتماد 80 درصدی داشتند، اما در حال حاضر این اعتماد به پایین 8 درصد رسیده است و به همین دلیل نباید مردم دچار آدرس غلط شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها