کد خبر: 439014
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۴:۴۹:۰۰
| |

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان:

سید حسن خمینی چهره موجهی در کشور است

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، درباره احتمال ورود حجت الاسلام سید حسن خمینی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: او چهره موجهی در کشور محسوب می‌شود، اما این که تا چه حد از پس این مسئولیت برآید باید بیشتر درباره اش اظهار نظر صورت بگیرد.

سید حسن خمینی چهره موجهی در کشور است
کد خبر: 439014
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| این روز‌ها در فضای سیاسی کشور گمانه زنی‌هایی در مورد شرکت برخی از چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 مشاهده می شود؛ گمانه زنی‌هایی که مشخص نیست جنسشان حقیقت است یا شایعه. اما در این گمانه زنی‌ها اسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بعنوان یکی از افرادی که نامزدی اش در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری از طرف اصلاح طلبان مطرح است نیز به گوش می رسد.

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، درباره احتمال ورود حجت الاسلام سید حسن خمینی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: درباره نام او تا به حال در حزب ندای ایرانیان صحبتی مطرح نشده است.

او ادامه داد: شاید او توانایی‌های مختلفی داشته باشد، اما حوزه اجرایی کشور مقتضیات خاص خود را دارد و تجربه هدایت دولت و تجربه نظام اداری بسیار متفاوت از سایر توانایی‌ها در حوزه‌های دیگر است؛ البته او چهره موجهی در کشور محسوب می‌شود، اما این که تا چه حد از پس این مسئولیت برآید باید بیشتر درباره اش اظهار نظر صورت بگیرد.

چمبر افزود: ممکن است که طیفی از اصولگرا‌ها از او حمایت کنند؛ زیرا این قابلیت در او وجود دارد که به عنوان یک گزینه فراجناحی مطرح شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها