کد خبر: 439246
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۱:۱۷:۰۱
| |

خانه احزاب در مورد اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری اعلام‌نظر می‌کند

سید شهاب‌الدین صدر، رئیس خانه احزاب ضمن اشاره به اینکه خانه احزاب به موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ورود پیدا کرده است، گفت: به زودی و به صورت رسمی نتیجه جمع‌بندی‌‎ها را اعلام می‌کنیم.

خانه احزاب در مورد اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری اعلام‌نظر می‌کند
کد خبر: 439246
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۱:۱۷:۰۱

اعتمادآنلاین| سید شهاب‌الدین صدر، رئیس خانه احزاب، در رابطه با موضع و رویکرد خانه احزاب نسبت به موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: چندماهی است که موضوع اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس را در دستورکار خانه احزاب قرار دادیم و جلساتی با این موضوع برگزار کردیم.

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در توضیح نتیجه این جلسات تصریح کرد: در کمیته انتخابات و کمیته حقوقی خانه احزاب، موضوع رسیدگی و جمع‌بندی شده است که به زودی و به صورت رسمی نظرات خود را در مورد اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس‌ را به مجلس و مراجع مربوطه، اعلام می‌کنیم.

صدر با تاکید بر اینکه انتقاداتی در مورد اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس مطرح است، خاطرنشان کرد: بحث مفصلی در این مورد صورت گرفته و جمع‌بندی لازم هم انجام شده است. همچنین در آخرین جلسه که روز دوشنبه در شورای مرکزی خانه احزاب داشتیم، بحث‌ها جمع‌بندی شده که به زودی و به صورت رسمی نتیجه جمع‌بندی‌‎ها را اعلام می‌کنیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها