کد خبر: 439598
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۸:۵۱
| |

یک سوال از نمایندگان مجلس:

اهداف مبتنی بر مطالبات مردم محقق شده است؟

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آیا پس از گذشت 4 ماه از عمر این مجلس اهداف مبتنی بر مطالبات مردم و تشکیل کارگروه تحول و نظارت موثر محقق شده است؟

اهداف مبتنی بر مطالبات مردم محقق شده است؟
کد خبر: 439598
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۰:۴۸:۵۱

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آیا پس از گذشت 4 ماه از عمر این مجلس اهداف مبتنی بر مطالبات مردم و تشکیل کارگروه تحول و نظارت موثر محقق شده است؟

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: یادآوری می کنم که با توجه به منشور مدیریتی و حاکمیتی رهبر معظم انقلاب و یاد کردن ایشان از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار آیا مسیری صحیح برای رسیدن به این اهداف طراحی شده است؟ آیا پس از گذشت 4 ماه از عمر این مجلس اهداف مبتنی بر مطالبات مردم و تشکیل کارگروه تحول و نظارت موثر محقق شده است؟ مبادا اکنون که بر این صندلی ها تکیه زده ایم خون شهدا را فراموش کنیم.

وی افزود: بی مناسبت نیست یادآور شوم که بسترسازی برخی سران کشورهای منطقه برای همراهی با رژیم صهیونیستی مغایر روش پیامیر اکرم (ص) است، تمام مسلمین باید حول سیره رسول خدا گرد هم آیند و در مقابل مشرکین و معاندین راسخ بایستند و متعهد شوند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: امروز اقتصاد ما بیمار است ولی بیماری آن لاعلاج نیست، ویروس های داخلی بیش از پیش آن را تب دار کرده است، هرچند تحریم های آمریکا تا حدودی راهمان را ناهموار کرده ولی گره زدن تمامی مشکلات به مسائل خارجی حمله به خودکفایی و غیرت جوانان با انگیزه است، شاهد هرج و مرج و آشفتگی و سوء مدیریت در بخش های افتصادی هستیم که اوضاع بازارهای مسکن، طلا، خودرو، دلار و بورس و گرانی و فقر و تورم و مشکلات اقتصادی این ادعا را اثبات می کند.

نماینده مردم ایلام در پایان بیان کرد: اقدام موثر ریاست قوه قضاییه و همکارانش در کشور قابل تقدیر است،از زحمات دادستانی ها سراسر کشور نیز خالصانه قدردانی می کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها