ابوالفضل ابوترابی‌، عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی:

چرا نمایندگان مجلس تمایلی به بررسی لایحه جامعه انتخابات دولت ندارند؟ / ابوترابی‌: بررسی لایحه جامع انتخابات دولت در کمیسیون منتفی است 

ابوالفضل ابوترابی‌، عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: بررسی لایحه دولت در کمیسیون منتفی است زیرا در اصلاح قانون انتخابات به صورت جز به جز بررسی کرده‌ایم و برایش وقت گذاشته‌ایم، دولت می‌تواند پیشنهادات خود را ارائه بدهد.

چرا نمایندگان مجلس تمایلی به بررسی لایحه جامعه انتخابات دولت ندارند؟ / ابوترابی‌: بررسی لایحه جامع انتخابات دولت در کمیسیون منتفی است 
کد خبر: 441385
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ ۰۹:۳۵:۴۲

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی‌، عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که دولت موافق طرح اصلاح قانون انتخابات نیست و تاکید دارد که لایحه جامع انتخابات در دستور کمیسیون قرار گیرد نظر شما در این رابطه چیست؟ گفت: نظری در مورد لایحه جامع انتخابات نداریم. طرح مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات و لایحه دولت در این زمینه جنسشان از یک موضوع نیست. به عنوان مثال انتخابات شورا و نظارت آن با یک شخصیت است و انتخابات دیگر، نظارت و نحوه اجرایی آن، با هم متفاوت است.

او ادامه داد: باید قانون های انتخابات را جداگانه اصلاح کرد و این شیوه ای است که مجلس در پیش گرفته است. در قدم اول اصلاح قانون انتخابات را در دست داشتیم که در هفته آتی به صحن می آید.

ابوترابی گفت: بررسی لایحه دولت در کمیسیون منتفی است زیرا در اصلاح قانون انتخابات به صورت جز به جز بررسی کرده ایم و برایش وقت گذاشته ایم، دولت می‌تواند پیشنهادات خود را ارائه بدهد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها