حمله سردار نقدی به آذری جهرمی / قاتل شهید امر به معروف آن کسی است که فضای مجازی کشور را به صهیونیست‌ها سپرده

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: امنیت جامعه را مدیون فداکاری‌های شهدا هستیم و جامعه ما باید این جوانمردان بزرگ را بشناسد.

حمله سردار نقدی به آذری جهرمی / قاتل شهید امر به معروف آن کسی است که فضای مجازی کشور را به صهیونیست‌ها سپرده
کد خبر: 441956
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۸ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا نقدی در منزل شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی» که در شرق تهران به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حضور یافت.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در دیدار با خانواده شهید محمدی گفت: ما امنیت جامعه مان را مدیون همین فداکاری‌ها و گذشت‌ها هستیم و این جوانان رشید مسیر خود را از حضرت اباعبدالله(ع) یاد گرفتند و جامعه ما باید قدر این جوانمردان بزرگ را بشناسد و طبیعتاً سپاه و همه دستگاه‌های مسؤول هم باید دین خود را به این جوانان رشید ادا کنند.


وی افزود: این شهید، مورد خلاف اخلاق را با زبان خوش تذکر داد و امر به معروف درست و به موقعی داشت که خداوند هم قدر او را خوب دانست و بالاترین درجه را که شهادت است نصیبش کرد.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: البته آن افراد گمراهی که مرتکب این جنایت شدند مقصر اصلی نیستند و مقصر آن‌هایی هستند که فضای مجازی فاسد، خشن و پر از جنایت را بر مردم ما مسلط کردند و فضای مجازی کشور را به دست باند‌های صهیونیستی دادند.

سردار نقدی افزود: افرادی هم که در عمل مرتکب این جنایات می‌شوند قربانی سوءنیت‌هایی هستند که برخی افراد با نیات خاص می‌آیند و جامعه را به فساد می‌کشند.

وی گفت: امیدواریم این مسأله از ریشه اصلاح شود و شکل‌گیری این نوع آدم‌های بی‌ریشه و رذل را که در گوشه و کنار پیدا می‌شوند شاهد نباشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها