کد خبر: 443815
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۲:۱۳:۴۹
| |

قهرمان دوومیدانی زنان ایران به دنبال سهمیه المپیک

فرزانه فصیحی، دونده دوهای سرعتی گفت: جدی‌تر از قبل دنبال  کسب سهمیه المپیک هستم. رویداد نزدیک‌تری که پیش رو دارم مسابقات جهانی داخل سالن است که سال گذشته ورودی آن را گرفتم اما به دلیل کرونا لغو شد، تا ببینیم چه می‌شود.

قهرمان دوومیدانی زنان ایران به دنبال سهمیه المپیک
کد خبر: 443815
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۲:۱۳:۴۹

اعتمادآنلاین| دونده 100 متر ایران می‌گوید تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات جهانی داخل سالن آغاز کرده است و جدی‌تر از قبل دنبال کسب سهمیه المپیک توکیو است.

فرزانه فصیحی، دونده دوهای سرعتی 60 متر و 100 متر ایران در مورد آغاز تمرینات خود پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: تمریناتم را سه هفته است که شروع کرده‌ام و شرایط سختی دارم چون در شرایط شیوع کرونا به سر می‌بریم. از طرفی مربی‌ کنارم نیست و تمرین از راه دور خیلی سخت است.

او در مورد ارائه برنامه‌های آماده‌سازی خود به فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: برنامه خود را به فدراسیون ارائه می‌دهم. البته از آنجایی که به تازگی رئیس مشخص شده، مدتی زمان می‌برد تا برنامه‌ها را از ما بگیرند و در کمیته‌ها بررسی کنند اما با فدراسیون در ارتباط هستم تا ببینیم چه برنامه‌ای برای ما در نظر می‌گیرند.

این دونده در مورد شکستن رکورد باشگاهی دوی 100 متر زنان ایران و تلاش برای جابه‌جایی رکود ملی این ماده هم گفت: اگر شرایط بهتر از این بود رکورد ملی هم راحت جابه‌جا می‌شد. با شیوع ویروس کرونا، تمریناتم مدتی متوقف شد. از طرفی در جریان مسابقات باشگاهی هم باد ورزشگاه آفتاب انقلاب غیر استاندارد بود، همچنین غیر از لیگ و جایزه بزرگ ایران در هیچ مسابقه برون مرزی و داخلی دیگری شرکت نکرده بودیم و این مسائل باعث شد که رکورد ملی را نزنم چون جابه‌جایی رکورد ملی ایران خیلی راحت بود و امسال این کار را انجام می‌دهم.

فصیحی در مورد کسب سهمیه المپیک و مسابقات پیش روی خود گفت: خیلی جدی‌تر از قبل دنبال کسب سهمیه المپیک هستم. رویداد نزدیک‌تری که پیش رو دارم مسابقات جهانی داخل سالن است که سال گذشته ورودی آن را گرفتم اما به دلیل کرونا لغو شد، تا ببینیم چه می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها